خادمیاران امام رضا(ع) استان کرمان، سقای اربعین می شوند

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان، از آغاز پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌ روی اربعین حسینی با همکاری آستان قدس رضوی به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حامد شجاعی گفت: خادمیاران رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان با مشارکت در پویش «سقای اربعین؛ نذر آب برای زائران اباعبدالله الحسین(ع)» به نیابت از خادم مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی سقای همایش عظیم اربعین حسینی میشوند.

وی در ادامه، افزود: آستان قدس رضوی همه ساله با برپایی مواکب عزاداری در نقاط مرزی و در مسیر پیاده‌ روی اربعین، در میزبانی از این زائران مشارکت داشته است، امسال بستری را فراهم کرده است تا عموم مردم و دلدادگان حسینی نیز بتوانند در این میزبانی سهیم باشند.

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان، بیان کرد: این بستر با راه‌ اندازی پویش نذر آب به نام «سقای اربعین» فراهم شده و همه علاقه‌ مندان می‌ توانند با پرداخت مبالغ دلخواه، به سهم خود بخشی از هزینه تامین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌ روی اربعین حسینی را تامین کنند تا توسط خادمان و خادمیاران حضرت رضا(ع) در این مراسم توزیع شود.

شجاعی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان ، رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری از طریق انتشار خبر و اطلاعیه های مرتبط در این پویش مشارکت حداکثری و موثر داشته اند، گفت: خادمیاران رسانه ای استان کرمان نیز با مشارکت در این پویش از طریق پرداخت نذورات به حساب آستان قدس رضوی یا تولید محتواهای امام رضایی با موضوع اربعین حسینی و پویش سقای اربعین در قالب استوری، پادکست، نماهنگ، پوستر و موشن گرافی در همایش عظیم اربعین حسینی به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی سقای اربعین خواهند بود.

وی از اعزام تیم رسانه ای خادمیاران رضوی استان به همایش اربعین حسینی خبر دادو گفت: این تیم با مشارکت اصحاب رسانه و خادمان رسانه ای متشکل از خبرنگار، عکاس ، تصویر بردار، نویسنده به مراسم اربعین حسینی اعزام خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha