افتتاح ۷ طرح خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در خانوک و ریحانشهر زرند

فرماندار شهرستان زرند از افتتاح ۷ طرح مختلف عمرانی و خدماتی در شهرهای خانوک و ریحانشهر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال بمناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا حسینی نژاد گفت: در اولین روز از هفته دولت، ۷ طرح مختلف عمرانی و خدماتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در شهر های خانوک و ریحانشهر زرنددر قالب زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری، روشنایی معابر، دامپروری و ورزشی افتتاح گردید.

وی افزود: این طرح‌ها در قالب روشنایی بلوار آیت الله خامنه‌ ای، زیرسازی و آسفالت خیابان محتشم در قالب ۵ هزار ۹۲۰ متر مربع، جدول گذاری خیابان‌ ها، زیر سازی و آسفالت معابر ریحانشهر و همچنین طرح مجتمع گاوداری ۱۰۰ راسی روستای حمیدیه با اشتغال زایی ۴ نفر به صورت مستقیم در زمینی به مساحت ۳ هزار ۲۴۰ متر مربع با طرفیت ۴۰ تن گوشت در هر دوره می باشد.

فرماندار زرند تصریح کرد: همچنین طرح گاوداری ۶۰ راسی گاوشیری در متراژ زمین ۳۲۰۰ متر مربع در روستای تقی آباد و باشگاه ورزشی علم و ورزش با اشتغالزایی ۱۰ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین از آغاز عملیات موزائیک کاری و سنگفرش معابر روستای بهاءآباد خبر داد.

فرماندار شهرستان زرند بیان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ ها، بالغ بر ۳۰۰ خانوار مناطق یاد شده از مزایای آن‌ها بهره مند شدند.

شایان ذکر است؛ در مراسم افتتاحیه این طرح ها، امام جمعه زرند، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جمعی از مسئولان اجرایی و خانواده‌ های شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

قرار است در هفته دولت ۷۷ طرح مختلف عمرانی، خدماتی، صنعتی، بهداشتی، کشاورزی، تولیدی، ورزشی، و... در شهرستان زرند با سرمایه گذاری ۹۳ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ ها آغاز شود که ۷۰ درصد طرح‌ ها در مناطق روستایی اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha