تلاش در جهت تحقق عدالت در پرداختی های حقوق کارکنان

رئیس امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه سفر به استان کرمان، با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت برقراری عدالت در پرداخت حقوق کارکنان دولت به کار خواهیم گرفت، گفت: الگوی ما در این طرح، نظام امتیازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ لطیفی در نشست شورای اداری استان کرمان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: دولت ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان(همت) طرح بر زمین مانده داریم که با روال کنونی طرح ها ۵۰ سال دیگر طول می‌ کشد.

وی افزود: تا کاری که تمام نشده، کار بعدی را شروع نکنیم، لذا در دولت مطرح شد که طرح های نیمه تمام قبلی جمع‌ بندی شوند و تنها در جایی که اضطرار وجود دارد، طرح جدیدی آغاز گردد.

معاون رئیس جمهور درباره عدم توازن در پرداخت حقوق‌ ها گفت: با همه ملاحظاتی که در بودجه کشور داریم به هیات دولت پیشنهادی برای ترمیم حقوق کارکنان دولت دادیم، که اگر تامین اعتبار شود از ابتدای شهریور اجرایی می‌ شود و الگوی ما نظام امتیازی خواهد بود.

لطیفی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که عدالت در پرداخت را در حقوق کارکنان دولت محقق کنیم، اما نباید خودمان را با بخش خصوصی مقایسه کنیم.

وی ابراز داشت: در خصوص شهرهای جدید التاسیس چند شهر به صورت پایلوت در استان خراسان آغاز کردیم که الگوی مجتمع اداری جدید را طراحی کنیم و اگر آمادگی در استان کرمان، باشد برای فهرج و ریگان و فاریاب این پایلوت دیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha