نشست فوق‌ العاده شورای اداری استان کرمان با محوریت راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد

نشست فوق‌ العاده شورای اداری استان با محوریت هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و اعضای شورای اداری در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلابی با این قداست و ارزشمندی در جهان بشریت تا به الان تحقق پیدا نکرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی، نورانیت را برای مردم در دنیای جهل و تاریکی به وجود آورده است، انقلابی که توانست اسلام را به پیروزی برساند و الان در دهه پنجم این پیروزی هستیم.

امام جمعه کرمان به رسالت‌ های انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: افراد در هر جایگاه و مسئولیتی باید تلاش خود را برای پایبندی این رسالت‌ ها انجام دهند, چرا که انقلاب یک دستاورد بزرگی است که در تاریخ بشریت نمونه ندارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: رسالت دوم ما انتقال انقلاب به نسل جدید است، انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را با جهاد تبیین و اطلاعات به نسل جدید منتقل و مقایسه قبل و بعد از انقلاب و شناخت پیشرفت‌ها را به نسل جدید داشته باشیم.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، پیام برون‌ مرزی برای ملت‌ های مستضعف و انسان‌ های دربند بوده است، خاطرنشان کرد: لازم است دشمنی‌ ها، توطئه‌ ها و فتنه‌ ها علیه این انقلاب اسلامی را افشاگری کنیم و شفاف‌ سازی در این مورد را باید جدی بگیریم.

وی بیان کرد: ملت تاریخ‌ ساز و فهیم ایران اسلامی تحت امر و زعامت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دنیای پر از دشمن و آشوب توانسته انقلاب را حفظ و پیشرفت کشور را شاهد باشیم.

علی بیگ‌ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور باشکوه مردم در این روز، یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی ایران را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: در ۲۰۰ نقطه استان کرمان راهپیمایی دشمن‌ شکن ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد و همراهی و پشتیبانی ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اظهار کرد: اعتبار همه ما از جمهوری اسلامی ایران است، ما مدیر این نظام هستیم و هر کاری برای سربلندی نظام انجام دهیم جزء وظیفه ذاتی ماست.

بیگ زاده ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمان ساعت ۹ صبح از چهارراه طالقانی آغاز و تا میدان عاشورا ادامه دارد.

عبدالوحید مهدی‌ نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان، نیز طرح های قابل افتتاح و آماده بهره‌ برداری این شرکت در دهه فجر را در ۱۶ شهرستان اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه تامین برق ۲۰ روستا با ۲۱۲ خانوار، توسعه شبکه برای ۱۸ هزار متقاضی، اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه با تبدیل ۵۱۲ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار، نصب ۱۷ هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمند و تحویل ۲۶۰ مولد قابل حمل خورشیدی عشایری انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha