اعزام دومین گروه از نیروهای انتظامی استان کرمان به مناطق مرزی کشور

فرمانده انتظامی استان کرمان از اعزام دومین گروه از نیروهای کمکی پلیس این استان بنا به درخواست فرمانده انتظامی کشور به ماموریت اربعین به منظور مشارکت در برقراری نظم و امنیت تردد در مرزها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناظری گفت: این نیروها بنا به دستور فرمانده انتظامی کشور در راستای ایجاد امنیت در مسیرهای ترانزیت کشورمان به سمت کشور عراق و نیز در نقاط صفر مرزی مستقر می‌ شوند و تا بازگشت کامل زوار در محل‌ های خدمت در نظر گرفته شده باقی می‌ مانند.


وی افزود: این نیروها در قالب ۲ ماموریت نظم ترافیکی و تامین امنیت به زائران خدمت رسانی خواهند کرد و شامل ۱۱ تیم مجهز انتظامی، ۱۲ تیم پلیس راه و ۱۰ تیم موتور سوار به مناطق مرزی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فراجا همواره از این توفیق ارزشمند برخوردار بوده تا در ابعاد مختلف در زمینه خدمت رسانی به زوار اربعین اجرای ماموریت کند، که در این رابطه صبح امروز دوازدهم شهریور ماه طی آئینی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، نیروهای کمکی و ناوگان خودرویی پلیس کرمان به ماموریت برقراری نظم و امنیت اربعین حسینی اعزام شدند.

سردار ناظری بیان کرد: در این رابطه استان کرمان به عنوان یک استان معین، هم در زمینه عبور و تردد مسافرین و زوار اربعین کشورهای همسایه و هم در زمینه تردد زائرین اربعین از مرزها، ایفای نقش و در زمینه برقراری امنیت ترفیکی انتظامی و اجتماعی زوار و مسافرین اجرای ماموریت خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی، گذرنامه و امور اتباع در مرزهای شرق و جنوب کشور برای تسهیل در صدور گذرنامه‌ ها حضور می‌ یابند و علاوه بر این‌ ها یک سری ماموریت‌ ها و خدمات را در موکب‌ ها نیز خواهیم داشت و به صورت تمام و کمال در خدمت تمامی زوار اربعین از روزهای آغازین تا پایان این رویداد مهم هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha