نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و اعتقاد مردم است

مدیر و موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) مشهد کارکنان نیروی انتظامی را حافظان امنیت، جان ، ایمان، مکتب و اعتقاد مردم بر شمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت الله سید جعفر علم الهدی در جمع کارکنان انتظامی سیرجان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان به مناسبت ایام محرم برگزار شد، ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان کرمان به خاطر حضور در این مراسم و ماموریت های شبانه روزی در نقاط مختلف استان و سیل اخیر، گفت: کارکنان انتظامی حافظان امنیت ، جان و حتی روح ایمان ، مکتب و اعتقاد مردم هستند.


وی با ذکر روایاتی درباره واقعه عاشورا، افزود : برنده کسی است که حق را انتخاب کرده و بازنده کسی است که در ورطه خروشان ، تکان دهنده و خطرآفرین باطل حرکت کرد و تمام شد.


مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) مشهد بیان کرد: آنچه انسان به خاطر دنیا انجام می دهد، در دنیا و زوال پذیر است و آنچه شما در نزد خودتان نگه می دارید و پیش خدا ذخیره می‌ کنید باقی می ماند.


آیت الله علم الهدی تمام مشکلات عالم بشر را باور نکردن این حقیقت که همه چیز دست خداست دانست و خاطرنشان کرد: هر کس به عزت رسید به برکت لطف خداست و فردی که می‌ خواهد از طریق غیر خدا به جایی برسد نابودی و فنا پذیر است.


وی اظهار داشت: همان پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئول تردد و حمل و نقل است، حفظ ارزشها و صیانت از جامعه را انجام داده و کار امر به معروف و نهی از منکر می کند.


مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) مشهد با تشریح مسئله حجاب و عفاف و مواردی مربوط به اجباری و یا اختیاری بودن آن، افزود: رعایت ضوابط و قوانین در هر کشوری اجباری است.


آیت الله علم الهدی افزود: اگر فردی بدون گواهینامه رانندگی کند برابر قانون برای اینکه باعث صدمه جانی و مالی به سایرین می شود، پاسخگوست و مسئله حجاب هم این است ؛ بی حجابی مرض را به جامعه وارد می کند و خانواده ها را از هم می پاشد و خیلی از خلاف ها و انحرافات در طول تاریخ از همین بی‌ حجابی نشات گرفته است.


وی تصریح کرد: برهنگی و پوشش نامناسب در تمام دنیا ممنوعه است و همه کشورها قوانین و حساب و کتاب خود را دارند، افراد جامعه باید پوشش داشته باشند و غفلت نکنیم، عالم حاکم دارد و باید قوانین و ضوابط را رعایت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha