دریافت وجه یا ارائه شماره حساب شخصی به خانواده ها در مدارس ممنوع است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی معاونان پشتیبانی و توسعه مدیریت نمایندگان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان، گفت: دریافت وجه نقدی از خانواده ها یا ارائه شماره حساب شخصی به آنها در مدارس ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا امیری فرد، گفت: تغییر در پست های اداری آموزش و پرورش صورت گرفته و این تغییرها باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند، باید ارباب رجوع را خواهر یا برادر خودمان بدانیم، تکریم همکاران فرهنگی هم که جای خود دارد.

وی تاکید کرد: حتما باید در چارچوب قانون و مقررات عمل کنیم و در محیطی دوستانه کار کنیم، اگر ارباب رجوع قانع نشد باید سعی در توضیح و تبیین داشته باشیم تا قانع و راضی شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: موضوع رتبه بندی بسیار مهم است و همکاران باید مدارک را بارگذاری کنند.

امیری فرد گفت: رعایت عدالت در ساماندهی نیروها و پرهیز از تبعیض برای اعتماد سازی باید مورد توجه قرار گیرد، شایسته است در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات هم عدالت، اصل باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران مدارس در حوزه های مختلف ضروری است، گاهی مدیران مدارس از روی ناآگاهی خلافی انجام می دهند اما همه ما باید بدانیم جهل به قانون رافع مسئولیت نیست.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: دریافت وجه نقدی یا ارائه شماره حساب شخصی به خانواده ها در مدارس ممنوع است و در این زمینه باید توجه لازم صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha