دفاع همچنان باقی است و راه شهادت ادامه دارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه شورای تامین استان، گفت: دوستان نیروی انتظامی مظلومانه و با تمام توان وسط میدان آمدند که از امنیت مردم و بیت المال دفاع کنند و این یعنی: دفاع همچنان باقی است و راه شهادت باز است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در جلسه دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان و استاندار کرمان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن عرض تسلیت ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نقش لشکر ۴۱ ثارالله و بسیجیان در دفاع مقدس و نقش فرمانده محترم و موثر این لشکر که امروز در بین ما نیست، بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر، افزود: امروز دوستان نیروی انتظامی مظلومانه و با تمام توان وسط میدان آمدند و از امنیت مردم و بیت المال دفاع کردند؛ تا نشان دهند موضوع دفاع همچنان باقی است، با همان اخلاص و صداقت که بین بچه ها در زمان دفاع مقدس رواج داشت.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی با موضوع« یک شهید دیگر توسط داعش »، تصریح کرد: کسی که گلوی یک مامور را به راحتی می برد و یا یک مامور را آتش می زند و به مردم لطمه می زند، این نشان دهنده احساسات و عواطف نسبت به یک فرد خاص نیست، بلکه کینه نسبت به نظام است.

سردار نظری تصریح کرد: فردی که به اموال عمومی آسیب می‌ زند، ساحت مقدس قرآن و اهل بیت(ع) را زیر سوال می‌ برد و به پرچم جمهوری اسلامی توهین می‌ کند، نشانه کینه به نظام و اسلام است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به تبعیت از فرمانده خود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در میدان هستند، خاطر نشان کرد: تا زمانی که اسلام ناب است جلوی استثمار و استکبار می ایستد و تا زمانی که دشمن هست، جنگ و شهادت و مظلومیت نیز هست، که ان شاء الله همه ما در این راه عاقبت بخیر و رهرو شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha