ارائه خدمات تخصصی حمایتی به بانوان سرپرست خانوار

مدیر کل بهزیستی استان کرمان، گفت: این مجموعه در کنار پرداخت مساعدت، خدمات تخصصی‌ تر نیز به بانوان سرپرست خانوار ارائه می‌ کند، تا شرایط بازگشت این افراد به زندگی اجتماعی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا وحید زاده، گفت: ۸ هزار ۸۰۰ بانوی سرپرست خانوار در این استان تحت حمایت مستمر و غیرمستمر این سازمان قرار داشته و از خدمات حمایتی این مجموعه بهره‌ مند می‌ شوند.

وی افزود: در زمینه خدمات حمایتی مالی، ماهانه حدودا ۴۲۰ هزار تومان به بانوان سرپرست خانوار پرداخت می‌ شود، که این میزان به تناسب جمعیت خانوارهای تحت پوشش تغییراتی دارد و از یک الگوی تخصصی تبعیت ‌می‌ کند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان؛ تصریح کرد: خدمات حمایتی غیر مستمر نیز توسط این سازمان ارائه می شود که می توان به پرداخت کمک هزینه مسکن، اشتغال، بیمه و کمک تحصیلی به مددجویان اشاره کرد.

دکتر وحیدزاده، با اشاره به تفاوت‌ های حمایتی این مجموعه با سایر نهادها در جامعه تصریح کرد: این مجموعه در کنار پرداخت مساعدت، خدمات تخصصی‌ تر نیز به بانوان سرپرست خانوار ارائه می‌ کند تا شرایط بازگشت این افراد به زندگی اجتماعی فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکید سازمان بهزیستی بر این است که در درازمدت ‌نمی‌ توان افراد را مورد حمایت مستمر قرار داد و این افراد می‌ توانند ۲ تا سه سال از چرخه حمایتی بهزیستی برخوردار شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha