۲۰ نفر از کارکنان و مسئولین ادارات شهربابک به دلیل ترک فعل به دادسرا احضار شدند

رئیس دادگستری شهرستان شهربابک از احضار ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق این شهرستان در سمت‌ های مختلف، به دادسرای این شهرستان به دلیل ترک فعل و قصور در انجام وظایف قانونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احسان بهجتی، گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق این شهرستان در سمت‌های مختلف، به دلیل ترک فعل و قصور در انجام وظایف قانونی، پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده‌ اند.

وی افزود: دستگاه قضایی این شهرستان، ارتباط و تعامل قانونمند با سایر ادارات را همواره مد نظر دارد.

رئیس دادگستری شهرستان شهربابک با تاکید بر اینکه حمایت از فعالیت های اقتصادی مشروع و جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها از اولویت های دستگاه قضایی به شمار می رود، اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان مرتفع شده است.

بهجتی تصریح کرد: سند تحول قضایی اولویت نخست کار در دادگستری این شهرستان است و ارتباط نزدیک مقامات قضایی با مردم و ملاقات روزانه و مستمر و صدور دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آنها نیز همواره مد نظر قرار دارد.

وی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مصلحین و حکمین قرآنی بیش از ۴۰ درصد دعاوی خانوادگی در این شهرستان با صلح و سازش مختومه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha