با ترک فعل های احتمالی در حوزه سوخت کرمان برخورد خواهد شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه سفر خود به جیرفت، تصریح کرد: ترک فعل های احتمالی و کوتاهی هایی که در حوزه مدیریت سوخت به ویژه در جنوب استان صورت گرفته، رصد و مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه سفر خود به شهرستان جبرفت و بازدید از مراکز توزیع سوخت این شهر، گفت: براساس پیگیری های انجام شده در مرکز کرمان، مشکل صف های طولانی جهت تامین سوخت در جنوب این استان برطرف شده و مردم با کارت خودروهای خود می توانند سهمیه سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی در ادامه، افزود: در سفر قبل به جنوب استان کرمان، با صف های طولانی مردم برای تامین سوخت روبرو بوده ایم، که امروز خوشبختانه اکثر سوخت گیری ها روال عادی دارد و مشکلی وجود ندارد.

عالی ترین مقام قضایی استان کرمان، عنوان کرد: در حال حاضر مشکلاتی در تامین سوخت برای خودروهای فاقد کارت سوخت وجود دارد؛ زیرا در شهر جیرفت، دو جایگاه برای این خودروها پیش بینی شده و در این جایگاه ها مقداری ازدحام وجود دارد و باید این مشکل را در مرکز استان بررسی و حل نماییم.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه؛ قاچاق سوخت امری است که باید با جدیّت با آن برخورد شود، زیرا سوخت سرمایه ملی است؛ ابراز داشت: معتقدیم که در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت باید با افرادی که سودجویی می‌کنند، برخورد قاطع صورت گیرد؛ اما این برخورها نباید منجر شود که مردم عادی برای تامین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل و زحمت شوند.

وی تاکید کرد: با ایجاد هرگونه محدودیت برای مردم در رابطه با سوختگیری که موجب نارضایتی و زحمت آنها می شود، مخالف هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، تصریح کرد: ترک فعل های احتمالی در حوزه مدیریت سوخت به ویژه در جنوب استان نیز رصد شده و مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

حجت الاسلام حمیدی اضافه کرد: ترک فعل های احتمالی در حوزه مدیریت سوخت بویژه در جنوب استان کرمان نیز رصد شده و مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موظف است؛ در جایگاه های سوخت، دوربین های کارتخوان و پلاک خوان مستقر کرده و با استفاده از سامانه های موجود روند سوخت و سوخت رسانی را مدیریت کند و در این رابطه با ایجاد هرگونه محدودیت برای مردم که موجب نارضایتی و زحمت آنها می شود، مخالف هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha