هوشمندسازی شبکه و تحول دیجیتال، در دستور کار شرکت ملی پست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی، در حاشیه سفر خود به استان کرمان؛ از ۳ اصل: رفع دغدغه معیشتی کارکنان، هوشمندسازی و تحول دیجیتال به عنوان سه اولویت دولت نام برد، که در دستور کار شرکت ملی پست قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود لیایی در حاشیه گردهمایی مدیران پستی سراسر کشور که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، گفت: رفع دغدغه معیشتی کارکنان، هوشمندسازی شبکه و تحول دیجیتال به عنوان سه اولویت اصلی توسط مقام عالی وزارت ارتباطات برای شرکت ملی پست مشخص شده، که آن را با تمامی توان اجرایی می‌ کنیم.

وی با اشاره به رتبه نخست استان کرمان در بین شبکه پستی کشور و ظرفیت‌ های مناسب پست استان کرمان در سامانه ملی روستا بازار، افزود: این استان به احتمال فراوان به عنوان یکی از استان‌ های پیشرو در پروژه روستا بازار انتخاب می‌ شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: باتوجه به ظرفیت صنایع دستی و ظرفیت‌ های خاص این استان امیدوارم بتوانیم سامانه روستا بازار را در این استان آغاز کنیم.

لیایی، ابراز داشت: سورتینگ هوشمند در برنامه هوشمندسازی شرکت ملی پست قرار دارد، لذا سورتینگ و تجربه مبادلات هوشمند در کرمان نیز همانند چند استان دیگر به سرعت راه اندازی می‌ شود.

وی یادآور شد: تحول دیجیتال، طراحی فرآیند دیجیتال مبتنی بر چند فناوری نوین است، که در دستور کار استان کرمان قرار گرفته، همینطور بحث ساماندهی موضوعات مرتبط با موزعین و رهسپاری کامیون‌ ها و جمع آوری سامانه جامع برای هوشمندسازی در استان‌ ها پیگیری می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha