بیش از ۳۰ هزار زوج نابارور در استان کرمان وجود دارد

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه بالغ بر سی هزار زوج نابارور در استان کرمان داریم؛ گفت: آمادگی ارائه خدمات درمانی برای رفع مشکل ناباروری این زوج‌ها توسط بیمه سلامت استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد جعفری با بیان اینکه روزانه سه میلیارد تومان گردش مالی سازمان بیمه سلامت در استان است، گفت: دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد.

وی در ادامه، افزود: در مجموع بیمه‌ های درمان نقش تامین مالی برای درمان مردم را ایفا می‌ کنند، لذا سلامت محوری و اقدامات پیشگیرانه و دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی را با جدیت پیگیری می‌ کنیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه روزانه ۲۲ هزار نفر مراجعه‌ کننده به بیمه سلامت در بخش‌های مختلف درمانی داریم، تصریح کرد: پرداخت بیمه سلامت به مراکز درمانی به روز است و مشکلی از این بابت نداریم.

جعفری با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰ هزار زوج نابارور در استان کرمان داریم، اظهار داشت: آمادگی خدمات درمانی برای رفع مشکل ناباروری این زوج‌ ها توسط بیمه سلامت وجود دارد، و پرداخت داروخانه‌ ها نیز تقریباً به روز است و از این جهت دغدغه‌ ای در استان نداریم.

وی با بیان اینکه در مجموع کارهای مشترک خوبی توسط سازمان‌ های بیمه‌ گر استان برای اقدامات پیشگیرانه انجام می‌ شود و کمیته مشترک دارویی نیز در استان کرمان فعال است، ادامه داد: غیرحضوری کردن خدمات بیمه‌ ای در دستور کار است و اقدامات بسیار خوبی در استان کرمان انجام شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان با بیان چالش‌های درمانی در استان کرمان, خاطر نشان کرد: کمبود پرستار در استان کرمان وجود دارد و پرستاران نسبت به بیماری که وجود دارد باید خدمات بیشتری انجام بدهند که کار سختی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha