لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها

با جمعی از اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: فعالیت های فرهنگی به ویژه در دانشگاه ها بایستی تقویت شود، چون دشمنان برای مقابله با فعالیت های فرهنگی بسیار سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار در این نشست، گفت: یکی از مشکلات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، استقرار این دانشکده در دانشگاه شهید باهنر است، که پیگیر هستیم تا مشکلات پیش آمده را رفع کنیم، اما بهترین راه حل، ساخت ساختمان جدید برای دانشکده پزشکی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی است.

وی افزود: فعالیت های فرهنگی به ویژه در دانشگاه ها بایستی تقویت شود، چون دشمنان برای مقابله با فعالیت های فرهنگی بسیار سرمایه گذاری کرده اند.

استاندار کرمان در مورد خواسته اعضای هیات علمی مبنی بر سقف پرداخت ها، اظهار امیدواری کرد که مشکلات در این رابطه با پیگیری رفع شود؛ همچنین در مورد کمبود خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کمک می کنیم تا این مشکل نیز رفع شد.

لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها

فداکار، تصریح کرد: جلب بیش از پیش مشارکت خیّران در حوزه سلامت، اصلاح تعرفه های خدمات پزشکی، مشکلات مربوط به حضور اتباع غیرمجاز در استان و ارائه خدمات درمانی به آنها، از دیگر موضوعاتی بودند که اساتید، اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این نشست مطرح کرده اند و در مورد رفع آن ها قول مساعد می دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در این نشست به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و بیان کرد: ایران کشوری است که به لحاظ جغرافیایی ویژگی های ممتازی دارد و از این نظر جغرافیای ایران برای سایر کشورها با ارزش است و موقعیت فرهنگی و جغرافیایی ایران باعث شده که سرویس های خارجی برای ایجاد اخلال برنامه ریزی کنند.

لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها

استاندار کرمان؛ با تاکید بر این نکته که باید بپذیریم که دشمن برای ما سرمایه گذاری می کند و دانشگاهیان هم به عنوان مجموعه ای از جامعه در این برنامه ریزی مورد توجه دشمن قرار دارند، گفت: باید تحلیل درستی از حوادث داشته باشیم و اهمیت ویژه ای برای تحقق جهاد تبیین لحاظ کنیم.

فداکار با بیان اینکه؛ دشمنان به دنبال نابودی اصلیت ایران هستند، ادامه داد: هدف اصلی دشمن تجزیه کردن ایران است و در این زمینه هم سرمایه گذاری کرده است.

لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها

وی با اشاره به موضوع اغتشاشات و تخریب اموال عمومی و دستگیری اغتشاشگران؛ خاطر نشان کرد: اعتراض در همه دنیا وجود دارد، اما تخریب اموال عمومی نباید اجازه داده شود و تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند و خسارت ایجاد شده را بپردازند.

شایان ذکر است؛ نشست هم اندیشی استاندار با جمعی از اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۱ مهرماه در محل سالن اجتماعات شهدای مدافع سلامت مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر برگزار شد.

لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها

در این نشست نمایندگانی از اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه خواسته ها و نظرات مرتبط با حوزه کاری خود را بیان کردند.

استاندار کرمان ضمن شنیدن نظرات و خواسته های شرکت کنندگان در این نشست قول پیگیری خواسته های اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدیه پوراسماعیلی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    آیادندانپزشکی وجوددارد که دندان رایگان بکشن