پیام مدیر کل ورزش کرمان و جوانان استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش استان کرمان به ویژه جوانان، ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام میثم پاریزی به شرح زیر است :

باسمه تعالی

انسان برای رسیدن به کمال انسانیت در مسیر الهی نیاز به تقویت و پرورش روح و هستی انسانی خود دارد و این امر میسر نمی‌ شود، مگر با تربیت بدن با ورزش، که یکی از مکمل‌ های غذایی بدن است.

ورزش در حقیقت به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌ های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "ورزش، حال خوب، ایران قوی"، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

بی شک ورزش استان کرمان، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ تر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

اینجانب، آغاز هفته تربیت‌ بدنی و ورزش را به‌ تمامی مسئولین، دست‌ اندرکاران، اساتید، معلمان ورزش، مربیان، قهرمانان، ورزشکاران پیشکسوتان، رسانه‌ های ورزشی، جمیع همکاران و علاقه مندان به ورزش و آحاد مردم ورزش دوست استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم.

امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

میثم پاریزی

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha