پایان محدودیت عرضه بنزین در جنوب و شرق استان کرمان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان از برداشته شدن محدودیت عرضه بنزین در جایگاه های عرضه سوخت جنوب و شرق استان کرمان از امشب(سه شنبه شب ۱۱ آبان ماه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید محمد باقر نورالدینی، گفت: بنا به درخواست فرمانداران جنوب و شرق کرمان و نیز با تصمیم شورای تامین استان کرمان، فعلا اجرای طرح موسوم به جدول منطقه ای که به منظور محدودیت عرضه روزانه بنزین از تابستان امسال در این مناطق اجرایی شده بود، متوقف شد.

وی افزود: از یکی دو ماه اخیر بود که به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت عرضه بنزین، جنوب و شرق استان کرمان که به استان‌ های مرزی نزدیک هستند، با محدودیت روزانه مواجه شده بودند، که با اجرای این طرح شاهد تشکیل صف مقابل جایگاه‌ های سوخت و گلایه شهروندان بودیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: هر چند طی یکی دو مقطع سقف برداشت روزانه افزایش داده شد، اما همچنان در برخی مناطق شاهد صف‌ های طولانی بودیم، لذا با تصمیم شورای تامین استان کرمان فعلا طرح مذکور متوقف شده است و هم اینک شرایط عرضه بنزین در جنوب و شرق کرمان نیز عادی و مانند دیگر شرایط استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha