فراهم شدن زیرساخت های گازرسانی در جنوب و شرق استان کرمان

استاندار کرمان در دیدار با معاون وزبر نفت، گت: در جنوب و شرق استان کرمان، علاوه بر وجود خانه های کانکسی که اجازه گازکسی ندارند، عده ای هم به علت گرمی هوا به دنبال این موضوع نرفته اند، لذا باید زیرساخت های مناسبی برای این مناطق فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ معاون وزیر نفت در سفر خود به استان کرمان و دیدار خود با استاندار کرمان، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان ۱۵۰ میلیارد تومان به استان تعلق گرفته است و بدون محدودیت منابع و طبق کارکردی که براساس صورت وضعیت ارائه می‌شود خدمات داده خواهد شد.

وی افزود: ما بر اساس کار مشخص شده فعالیت خود را شروع می‌کنیم، لذا مشارکت ما باید بر اساس برنامه تنظیم شده باشد.

در رابطه با بحث زادگاه سردار دلها از سال گذشته اطلاعاتی به سازمان ارائه شده و برای آماده سازی سالن ورزشی در آن محل مشکل بین بنیاد مسکن و سازمان ورزش و جوانان حل شده و از اواخر سال گذشته این طرح به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد رسیده است.

 فراهم شدن زیرساخت های گازرسانی در جنوب و شرق استان کرمان

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در دیدارِ معاون وزیر نفت که عصر دوم آذر ماه در محل استانداری کرمان انجام شد، با بیان اینکه در بعضی از بخش‌های استان نیاز به زیرساخت برای سوخت گاز داریم، افزود: در شرق استان ۱۷۰۰ خانه به صورت کانکسی وجود دارد که اجازه گازکشی ندارند علاوه بر این تعداد زیادی به علت گرمسیری بودن هوا به دنبال گازکشی نگرفته‌ اند، لذا باید زیرساخت های مناسبی برای این مناطق فراهم شود.

فداکار در ادامه گفت: حتی در حوزه جنوب نیز طرح های نیمه تمامی وجود دارد و سعی ما بر این است که تا حدودی نیازها و مایحتاج اولیه آنها تا زمان سالگرد شهید قاسم سلیمانی فراهم شود، لذا نیاز است ظرفیتی برای مناطق محروم جنوب استان در نظر گرفته شود که در این خصوص نیازمند همیاری و کمک بیشتر مسئولین وزارتخانه نفت هستیم.

استاندار کرمان به معضل قاچاق سوخت هم اشاره داشت و گفت: فاصله طولانی میان شهرستان‌ های استان باعث استفاده بیشتر خودروها از سوخت می‌شود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مشکلات در مورد سوخت گاز و نفت استان در میان گذاشته شد و راهکارهایی برای بهتر شدن اوضاع سوختی استان ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha