حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور در راستای تامین امنیت غذایی

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از دو واحد پرورش دام و طیور با اشاره به اولویت و اهمیت تامین امنیت غذایی مردم، گفت: در این راستا دولت از این تولیدکنندگان با تمام توان حمایت می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از دو واحد بزرگ تولید دام و طیور در کرمان که در راستای حمایت از طرح‌ های اقتصادی و رفع موانع و مشکلات پیش‌ روی بخش خصوصی صورت پذیرفت؛ با اشاره به اولویت و اهمیت تامین امنیت غذایی گفت: در این راستا دولت از تولیدکنندگان این صنعت با تمام توان حمایت می‌ کند.


وی افزود: مجتمع مرغ اجداد کرمان که از سال ۷۲ راه‌ اندازی شده، در حال حاضر ۷۵ هزار قطعه تولید دارد و خواستار افزایش ظرفیت تا ۲۵ هزار قطعه دیگر است.


استاندار کرمان همچنین از واحد دامپروری ۳ هزار راسی پرواز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ ها و مشکلات موجود در این حوزه قرار گرفت.


فداکار در این بازدید نیز گفت: از آنجا که صنعت دامپروری در اقتصاد استان حائز اهمیت است، تلاش می‌ کنیم به دنبال حل مشکلات و چالش‌ های صنعت دامپروری باشیم.


وی تصریح کرد: مجتمع دامپروری شیری و گوشتی پرواز از ۱۵ سال پیش کار خود را با ۴۰ راس دام آغاز کرده و اکنون به دلیل کمبود فضا و بعضی از مسائل بهداشتی، درخواست جایگزینی و جابجایی به فضای مناسب‌ تری را دارد.

شایان ذکر است؛ در بازدید استاندار کرمان از مجتمع مرغ اجداد کرمان به عنوان بزرگترین واحد منطقه جنوب شرق که سرپرست معاونت اقتصادی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند، طرح توسعه‌ای این واحد مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha