حوزه اطلاع‌ رسانی نباید فضای امنیتی به خود بگیرد

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در دیدار با مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان کرمان و مدیر امور رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان و دادستان کرمان، با اشاره انعکاس واقعیت ها بر اساس اصل امانتداری در روابط عمومی‌ ها، گفت: اطلاع‌ رسانی نباید یک فضای امنیتی به خود بگیرد و دادستان می‌ تواند به این حوزه کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی اسدی زاده در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان و هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان با دادستان کرمان؛ امنیت مطلوب استان کرمان را قابل تقدیر دانست و گفت: تلاش‌ های انجام شده در حوزه‌ های قضایی و سایر حوزه‌ های دیگر استان دلسوزانه بوده است.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان متشکل از روابط عمومی‌ های ادارات، شرکت‌ ها و نهادهای مختلف است، که به صورت تخصصی فعالیت‌ های این حوزه را دنبال می‌ کند.


مشاور استاندار در امور رسانه و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، افزود: در کنار فعالیت این شورا، انجمن روابط عمومی استان کرمان نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین انجمن‌ های کشور فعالیت دارد.


اسدی‌ زاده از سابقه خدمتی دادستان جدید کرمان به عنوان سابقه ای درخشان یاد کرد و ادامه داد: تلاش های انجام شده در راستای اجرای عدالت، برخورد قاطع با مفسدان و بهبود فضای کسب و کار از جمله تلاش‌ های جنابعالی در سنگرهای مختلف قضایی است.


وی روحیه انقلابی و تاکید بر انقلابی عمل کردن را از دیگر ویژگی‌ های دادستان جدید مرکز استان کرمان دانست و تاکید کرد: امنیت مطلوب استان کرمان جای تقدیر دارد و نشان می‌ کند؛ تلاش‌ های انجام شده در حوزه‌ های قضایی و سایر حوزه‌ ها دلسوزانه بوده است.


مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان؛ با اشاره به لزوم فعالیت تخصصی روابط عمومی‌ ها، ضمن تاکید بر این مطلب که اظهار نظرهای مسئولان می‌ تواند موجب امیدآفرینی برای مردم شود، تصریح کرد: روابط عمومی در قالب اطلاع‌ رسانی و نقدهای اصولی به پیشرفت استان کمک کرده و موجب اقناع افکار عمومی و ایجاد زمینه پیشرفت جامعه می‌ شود.


اسدی زاده، انعکاس واقعیت ها بر اساس اصل امانتداری در روابط عمومی‌ ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: اطلاع‌ رسانی نباید یک فضای امنیتی به خود بگیرد و دادستان می‌ تواند به این حوزه کمک کند.

حوزه اطلاع‌ رسانی نباید فضای امنیتی به خود بگیرد

مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: انجمن روابط عمومی استان کرمان یک سازمان مردم نهاد در حوزه اجتماعی با موضوع روابط عمومی است که سابقه ۲۰ ساله دارد و در سنوات گذشته خدمات خوبی را به جامعه روابط عمومی ارائه کرده است.


محمد بصیریان اظهار داشت: انتخابات انجمن روابط عمومی استان کرمان در پایان سال جاری همزمان با انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی انجام می‌ شود.


وی یادآور شد: دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی در ایران در تعریف روابط عمومی گفته است: روابط عمومی وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی العموم در درون سازمان است.

حوزه اطلاع‌ رسانی نباید فضای امنیتی به خود بگیرد


همچنین؛ مدیر امور رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان اظهار کرد: تعاملات بسیار خوبی بین روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی و قضایی برقرار است که این سطح از تعاملات در کشور کم نظیر است.


حمزه امیرمحمدی افزود: برگزاری برنامه‌ های مشترک از جمله جشنواره رسانه و عدالت، بر مبنای همکاری‌ های بسیار خوب بین روابط عمومی‌ ها در استان کرمان محقق شده است.


وی تصریح کرد: تعامل و همکاری از دغدغه‌ های اصلی مدیران است که در مجموعه روابط عمومی به نحو احسن انجام می‌ شود.


گفتنی است؛ در پایان این جلسه از سوی هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان، حمزه امیرمحمدی‌ مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان به عنوان عضو افتخاری هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان منصوب گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha