صدور کارت اعتباری خرید صنایع دستی در استان کرمان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از اجرای طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌ دستی با ارائه کارت اعتباری خرید صنایع دستی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال انعقاد تفاهم‌ نامه‌ ای با صندوق کارآفرینی امید، طرح تحریک تقاضا در صنایع‌ دستی کرمان اجرایی شده است و مردم می‌ توانند با دریافت کارت اعتباری از ۲ تا ۲۰ میلیون تومان، صنایع‌ دستی خرید کنند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ اعطا می‌ شود، افزود: این طرح برای اولین بار در استان کرمان اجرایی شده که شروع آن از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی کرمان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به اینکه این تفاهم‌ نامه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی استان کرمان منعقد شده است، تصریح کرد: غرفه صندوق کارآفرینی امید در محل این نمایشگاه ایجاد شد و کسانیکه علاقمند بودند از این مزایا استفاده کنند به غرفه مذکور مراجعه و از خدمات آن بهره بردند.

فعالی بیان کرد: بازپرداخت این تسهیلات یکساله با نرخ ده درصد است و ارائه چک و یا سفته از شرایط دریافت این کارت اعتباری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha