تاکید بر استفاده از روش های نوین در ترویج فرهنگ کتابخوانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، با تاکید بر استفاده از روش‌ های نوین در حوزه کتابخوانی، گفت: باید با روش های نوین و به روز به ترویج فرهنگ کتابخوانی بپردازیم و سیاست‌ های تشویقی را در ارتباط با کتابخوانی انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در نشست هماهنگی برگزاری سی‌ امین دوره هفته کتاب با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره‌گیری از ابزار هنر در ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت: ولایتمداری در عمل ثابت می‌ شود ویکی از تأکیدات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: باید با استفاده از روش‌ های نوین به ترویج فرهنگ کتابخوانی بپردازیم و سیاست‌ های تشویقی را در ارتباط با کتابخوانی انتخاب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین بر بهره‌ گیری از شبکه‌ های مردمی و معرفی فعالیت‌های ‌خودجوش مردمی در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

جلالی، پیوند مساجد با کتابخوانی، معرفی ناشران و کتب برجسته از رسانه‌ ها و کتابخوانی در برنامه‌ های ‌صدا و سیما در ترویج فرهنگ کتابخوانی را موثر دانست‌.

تاکید بر استفاده از روش های نوین در ترویج فرهنگ کتابخوانی

محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این نشست، با اشاره به شعار امسال هفته کتاب «ما همانیم که می‌ خوانیم» از مشارکت با طرح‌ های محوری دستگاه‌ های اجرایی در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: کتابخوانی در مساجد مورد استقبال طیف‌ های گسترده‌ ای از جامعه قرار گرفته است.

وی، ایجاد باشگاه‌ های کتابخوانی در ادارات، اجرای طرح‌ های مشارکتی با صدا و سیما بر اساس روزشمار هفته کتاب و مروجان کتاب دستگاه‌ های اجرایی را پیشنهاد داد.

گفتنی است، سی‌ امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی امسال از ۲۱ تا ۲۷ آبان با شعار «ما همانیم که می‌ خوانیم» برگزار می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha