آغاز ثبت‌ نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز ثبت‌ نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: تلاش شده تا حداکثر خدمات با حداقل تعرفه حق بیمه در ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای اعضا منظور شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی از آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: ثبت‌ نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو صندوق اعتباری هنر تا ۲۸ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر در قالب سه طرح (امید- آرامش- رفاه) بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه دانا از یکم مهرماه جاری تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ ارائه می‌ شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه تلاش شده تا حداکثر خدمات با حداقل تعرفه حق بیمه در ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای اعضا منظور شود، اظهار کرد: ثبت نام اعضا و خانواده تحت سرپرستی آنها که دارای بیمه پایه هستند آزاد است و هر عضو می‌ تواند با طی مراحل ثبت نام در یکی از طرح‌ های بیمه تکمیلی صندوق، همسر و فرزندان خود و والدین تحت پوشش بیمه پایه خود در همان طرح را ثبت نام کند.

روحی اضافه کرد: صندوق اعتباری هنر ۷۱ درصد حق بیمه هر عضو را در طرح امید پرداخت می‌ کند و این درصد به ترتیب در طرح‌ های آرامش ۶۲ درصد و رفاه ۴۵ درصد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha