آبرسانی به بیش از ۴۰۰ روستا در استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان کرمان؛ گفت: بیش از ۴۰۰ روستا در سطح استان کرمان آبرسانی شدند و ۱۵۰ هزار نفر در طرح آبرسانی سپاه به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تمام معضلات فرهنگی در استان کرمان احصاء و طرح برای رفع مشکلات فرهنگی ارائه شده است.


وی افزود: مهم ترین ظرفیتی که امروز در خدمت مدیران دستگاه‌ های اجرایی استان کرمان قرار دارد، ظرفیت نخبگان بسیجی است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ روستا در سطح استان کرمان آبرسانی شدند، ۱۵۰ هزار نفر در طرح آبرسانی سپاه به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کردند و بیش از هزار و ۵۰۰ روستا در سطح استان کرمان که مشکل آبرسانی دارند، در اولویت سپاه و بسیج برای آبرسانی قرار دارند.

آبرسانی به بیش از 400 روستا در استان کرمان

دانش باید به نقشه راه تبدیل شود

حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان در این اجلاسیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ ویژه شهدای امنیت و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در تمام جوامع کانون توجهات به نسل جوان جامعه است و اتفاقات مثبت و منفی در بین این نسل رخ می‌ دهد.


وی گفت: بسیج خاستگاه جوانی دارد و جوان مؤمن و تراز انقلاب اسلامی در آن فعالیت می‌ کند، جوان دارای انگیزه و انرژی است و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن کارها را به نتیجه می‌ رساند.


امام جمعه کرمان افزود: امید به پیروزی در تمام برنامه‌ های بسیج وجود دارد و جوان این خاصیت پیروزی و فتح را دوست دارد.


علیدادی سلیمانی بیان کرد: دانش باید به نقشه راه تبدیل شود و این دانش در خدمت به مردم قرار گیرد. نخبگان بسیجی در زمینه‌ های مختلف حرف برای گفتن دارند و طرح‌ های خوبی ارائه شده که باید عملیاتی شود.

آبرسانی به بیش از 400 روستا در استان کرمان

ظرفیت بسیج یک فرصت طلایی برای کشور


رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این اجلاس، ظرفیت بسیج را یک فرصت طلایی برای کشور دانست و گفت: طرح‌ های بسیج برای دولت انقلابی اهمیت دارد، گفتمان دولت همان گفتمان بسیج، ولایت و امامین انقلاب است.


وی اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب حجت را در دسته‌ بندی افرادی که در جریانات اخیر به خیابان‌ ها آمدند، تمام کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین نیز اشاره داشت و گفت: نظام مقدس اسلامی به‌ دنبال رفع مشکلات است و از مشکلات مردم غافل نیست.


جلالی عنوان داشت: راهبرد دشمن تغییر فاز به سمت نارضایتی‌ هایی در جامعه است و حتماً باید توطئه دشمن را خنثی کرد، یکی از راهبردهای کلان دشمن ایجاد نارضایتی‌ ها است.


وی ابراز داشت: در مجمع بسیج استان کرمان مسئله شناسی به خوبی انجام شده است، از طرح‌ های خوبی که در مجمع بسیج استان کرمان ارائه شده، استقبال می‌ کنیم و خروجی جلسه برای اجرایی شدن پیگیری خواهیم کرد.

آبرسانی به بیش از 400 روستا در استان کرمان

بسیج، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی

رئیس دانشگاه شهید مطهری بسیج در این اجلاسیه بسیج اظهار کرد: همه ما افتخار بسیجی بودن را داریم و یک بسیجی مجسمه ارزش های الهی است که در قالب انسان به تصویر کشیده شده است و اثر و برکت بسیج در انقلاب اسلامی به وضوح دیده شده است.

ملکشاهی افزود: در اتفاقات اخیر تهران به عینه دیدیم که اگر بسیج نباشد یک قسمت کار می لنگد، در یک مجموعه تفکر بسیجی گره ها باز می کند، مثلا در یگان ویژه نیروی انتظامی اگر با تفکر و عمل بسیجی اقدام شود یک نتیجه بدست می آید، اگر با نگاه اداری و وظیفه ای نگاه شود محصول دیگری به وجود می آید. دو محصول مجزا با نتیجه متفاوت تفکر بسیجی در یک سازمان ارزش بیشتری دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ می توان بسیج را به حق در مکتبی ترین و مردمی ترین نیروهای مقاومت جهانی نامید.

این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین و خداشناس ترین انسان ها و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و خوشبختی کشور در یک جمع نخبگان بسیجی جمع شده اند.

ملکشاهی افزود: آسیبی که در دستگاه های دولتی که نارضایتی بالایی دارد، شاید یکی از دلایلش این باشد که راه حل هایی که برای مسائل مردم وجود دارد، همان راه حل های سنتی و قبلی است. اگر جمعی از افراد صاحب تجربه با اندیشه ورز راه حل بدهند، مسئله فورا حل می شود و نارضایتی کاهش پیدا می کند.

وی ادامه داد: چند سالی است که مقام معظم رهبری یک تهاجم ترکیبی هوشمند را بیان کردند، تهاجم ترکیبی هوشمند قاعدتا دفاع ترکیبی هوشمند را هم می خواهد. مولفه های اصلی آن استفاده از همه ابزار هاست.

رئیس دانشگاه شهید مطهری بسیج خاطر نشان کرد: یک تهاجم ترکیبی هوشمند هم ابزار اقتصادی هم سیاسی هم ابزار علمی و هم ابزار دفاعی است که در یک اتاق فکر تنظیم می شوند، مثل سناریوهای بازی جنگ که ترکیبی طراحی و با آن بازی می شود و مولفه ها جا به جا می شود و اثر گذاری بیشتر را پیدا می کنند.

آبرسانی به بیش از 400 روستا در استان کرمان

لازم به ذکر است در این اجلاسیه از خانواده محترم شهدای تروریستی شاهچراغ(خانواده شهید دانش آموز گوئینی لری) تقدیر شد .

اجلاسیه سالانه مجمع بسیج استان کرمان ۱۹ آبان ماه و با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، رئیس و اعضای مجمع بسیجیان استان، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته دانشگاه هایتک برگزار گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha