طرح جمع آوری معتادان متجاهر در کرمان و فهرج اجرا شد

در راستای پیشگیری از سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی در استان کرمان، تعدا ۱۶ معتاد متجاهر در فهرج و ۲۶ معتاد متجاهر دیگر در کرمان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۲۶ نفر از معتادین متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: به منظور پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این رابطه ۲۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بهبودی و درمانی شدند.

فرمانده انتظامی شهر کرمان، تصریح کرد: شهروندان هرگونه خبر در رابطه با وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب در سطح شهر و معابر را با شماره فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فهرج، نیز گفت: به منظور اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ بهنام قلعه خانی، بیان کرد: به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت هایی از سوی معتادان متجاهر و وقوع سرقت در سطح شهرستان فهرج، طرح جمع آوری معتادان متجاهر دیروز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی طی چند عملیات، ۱۶ معتاد متجاهر و پرخطر را جمع آوری و آنان را پس از تشکیل پرونده اولیه برای درمان به مراکز باز پروری ماده ۱۶ معرفی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به حضور مستمر کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس برای آگاه سازی دانش آموزان، نسبت به معضل اعتیاد و مواد مخدر، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌ های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و این امر، موجب کاهش سرقت‌ ها و افزایش رضایتمندی مردم نیز بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha