سهم هر کشور از دنیای نوین، میزان سختی هایی است که تحمل می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امروز در شرایطی قرار گرفتیم که دنیا در تحول جدیدی است و هر کشوری بخواهد در این تحول نوین دنیا تاثیر داشته باشد باید مشکلات بیشتری را تحمل کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان، گفت: دشمن تمام ظرفیت خود را برای براندازی این نظام بکار گرفته و تمام سواره نظام و پیاده نظام خود را جهت ضربه زدن به مسلمانان و ملت ایران بسیج کرده است.

وی افزود: حکومت ما مبتنی بر احکام دینی است و مردم است، در این ۴۰ سال پای عهد خود ایستاده ایم و چهار دهه نشان دادیم مرد عمل و دفاع از حقوق خود در صحنه بین الملل هستیم و پای این دفاع مردانه ایستاده ایم و می ایستیم.

خطیب جمعه کرمان، به فرموده حضرت علی(ع) اشاره و اظهار کرد: دشمن با همه سربازانش وارد میدان می شود و با شما خودش را درگیر می کند و سربازان شیطان کسانی هستند، که اطاعت مخلوق را در صف‌آرایی خالق می کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار گرفتیم که دنیا در تحول جدیدی است، بنابراین هر کشوری بخواهد در این تحول نوین دنیا تاثیر داشته باشد، باید مشکلات بیشتری را تحمل کند. باید به اندازه سهم خود هزینه بدهد و از سختی ها عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: سهم هر کشور از حضور در نظام تحول جدید جهانی، میزان سختی هایی است که تحمل می کند.

امام جمعه کرمان، افزود: نقشه اول دشمنان این است که نقطه قوت خود را بزرگنمایی کند، تا ترس آن بر جوامع اسلامی سایه بیفکند، لذا باید با هوشیاری، نگاه مومنانه، تحلیل درست از اوضاع و با توجه و بصیرت کامل از این مقطع حساس تاریخی که شکل گیری نظم نوین جدید در دنیای امروز است سهم استقلال جمهوری اسلامی را با کمال شجاعت بگیریم و با قدرت پیش برویم.

حجت الاسلام علیداد سلیمانی، اظهار کرد: سیر مواضع استکبار به گونه ای است؛ که هر پیشرفتی در کشور می‌ شود، هر روز چیزی می‌ گویند و از آن طرف کوچک ترین ضعف‌ های ما را در حجم وسیعی بزرگنمایی می‌ کنند.

وی، تصریح کرد: نقشه دوم دشمنان بی اهمیت جلوه دادن دستاوردها و قدرت این کشور با تبلیغات وسیع یکی از راهبردهای دشمن در این حمله چند جانبه است و چنان تبلیغات وسیعی علیه این دستاوردها می‌ کنند، که گاهی حتی خودمان هم آن دستاوردها را باور نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان، عنوان کرد: نقشه سوم دشمن این است که آنقدر تبلیغ می‌کند که ضعفی ندارد در حالیکه ۷۰ سال تاریخ او در این کشور جنایت و خیانت و قتل است و جوانان ما را به قتلگاه بردند و ناامنی ترویج کردند و در همه کودتاها، آمریکایی‌ها نقش داشتند، هواپیماهای ما را بردند و سال‌ ها پول ما را مسدود کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تحریم داروهای قشر آسیب پذیر جامعه، تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی و کوچک کردن ملت ایران را مصادیق دیگری از خیانت‌های استکبار جهانی دانست و گفت: دشمن داروهای مورد نیاز قشر آسیب پذیر جامعه را تحریم می کند و ما را در تحریم های ظالمانه قرار می دهد.

حجت الاسلام علیداد سلیمانی، گفت: حضرت علی (ع) در مورد راهبرد مقابله با این ۲ نقشه شیطانی فرموده اند، "در حقوق خود هوشیارانه و سرسختانه استوار باشید و مثل کوه بایستید و خم به ابرو نیاورید.

وی، بیان کرد: بر اساس فرمایش امام علی علیه السلام مقابله با این دو نقشه دشمن این است که در حقوق خود هوشیارانه و سرسختانه بایستید و خم به ابرو نیاورید، که حتی اگر ۸۰ درصد کشور را هم گرفتند می‌ شود آن را پس گرفت؛ کاری که جبهه مقاومت به فرماندهی حاج قاسم موفق به انجام آن شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان، با اشاره به بزرگداشت چهره آشنا و شخصیت برجسته آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان گفت: وی ۴۰ سال در حساس ترین مسئولیت با رعایت تقوای الهی و ترویج دیانت توانست فراز و نشیب ها را پشت سر بگذارد و یکی از افتخارات حوزه علمیه و مردم کرمان شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه باید محکم بایستید و در کنار هم قرار بگیرید، خاطرنشان کرد: همه با هم وحدت داشته باشید و اگر تذکری داشتید به هم خصوصی تذکر دهید و درگیری و دعوا درست نکنید و در جبهه واحد و هدف واحد پشت سر رهبری بایستید. جبهه انقلاب باید در قول و عمل پیرو رهبری باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha