نصب دوربین های پلاک خوان در جایگاه های عرضه سوخت جنوب کرمان

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه نصب دوربین های پلاک خوان در جایگاه های عرضه سوخت در حال اجراست و تاکنون یک جایگاه عرضه سوخت دوربین های مذکور را نصب کرده است، گفت: سایر جایگاه ها به زودی به این سیستم مهم تجهیز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلند نظر فرماندار در راستای ساماندهی تامین و توزیع حامل‌ های انرژی، گفت: سوختبران خارج از شبکه، قاچاقچی محسوب می شوند رصد اطلاعاتی خودروهایی که در زمینه حمل سوخت خارج از شبکه فعالیت می کنند، در دستور کار شورای تامین شهرستان جیرفت قرار گرفته و خودروهای متخلف قطعا شناسایی و توقیف می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه نصب دوربین های پلاک خوان در جایگاه های عرضه سوخت در حال اجراست و تا کنون یک جایگاه عرضه سوخت دوربین های مذکور را نصب کرده است، گفت: سایر جایگاه ها به زودی به این سیستم مهم تجهیز خواهند شد.

فرماندار جیرفت، هدف از نصب این نوع دوربین ها را شناسایی خودروهایی عنوان کرد که روزانه چندین بار سوخت گیری می کنند و افزود: خودروهایی که در این راستا شناسایی می‌ شوند، علاوه بر توقیف، جریمه های سنگین را دریافت خواهند کرد.

دکتر احمد بلند نظر در پایان خاطرنشان کرد: سوخت رسانی و مدیریت توزیع نیز در دستور کار ستاد سوخت قرار دارد، تا شهروندان کمترین معطلی را جهت سوخت گیری در جایگاه های عرضه سوخت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha