افتتاح اولین مرکز نگهداری از کودکان ۳ تا ۶ سال شمال استان کرمان

با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، جمعی از مسئولین ،خیرین و مردم رفسنجان مرکز نگهداری از کودکان ۳ تا ۶ سال ماهنوش رفسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان در مراسم افتتاحیه این مرکز، ضمن تشریح عملکرد مراکز نگهداری بهزیستی عنوان داشت: این مرکز اولین مرکز نگهداری کودکان ۳ تا ۶ سال در شمال استان کرمان می باشد، که با ظرفیت اسمی ۲۰ نفر کار خود را آغاز نموده است.

افتتاح اولین مرکز نگهداری از کودکان ۳ تا ۶ سال شمال استان کرمان

عباس بلندی، افزود: آسیب های اجتماعی در سالهای اخیر نمود پررنگ تری در جامعه داشته است و همین موضوع وظیفه بهزیستی را سخت تر نموده است، از سویی بهزیستی جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به شرکای اجتماعی نیاز دارد و امیدوارم که خیرین فعالیتهای خیرخواهانه خود را به سمت و سوی آسیب های اجتماعی سوق دهند تا بتوانیم در کنار هم و با کمک هم قدمهای ماندگاری را در این راستا برداریم.

وی اذعان داشت: بزودی ۳ مرکز نگهداری دیگر در رده های سنی مختلف در شهرستان رفسنجان افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است؛ "خانه مهر ماهنوش" هفدهمین مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست موسسه مهرآفرین است، که به همت خیّر رفسنجانی جهانگیر اسماعیلی به یادبود فرزند مرحومش ماهنوش اسماعیلی ساخته و تجهیز گردیده است.

افتتاح اولین مرکز نگهداری از کودکان ۳ تا ۶ سال شمال استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha