کرمان دومین استان کشور در تعداد روستاهاست

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ ریزی استان کرمان با اشاره به عملکرد حوزه عمران روستایی کرمان، اظهار کرد: کرمان استان دوم در تعداد روستاهاست و در ۶۰ بخش و ۵۶۰۰ روستا خدمات ارائه می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر سلطانی‌ نژاد، در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ ریزی استان کرمان با اشاره به عملکرد حوزه عمران روستایی این استان اظهار کرد: کرمان استان دوم کشور از نظز تعداد روستاهاست و در ۶۰ بخش و ۵۶۰۰ روستا خدمت ارائه می‌ شود و نهاده‌ های تولید مسکن در بخش روستایی را آماده می‌ کنیم.


وی با اشاره به اینکه ۴۲ درصد جمعیت استان کرمان در روستاها است، افزود: ۲ هزار و ۷۹۹ روستا در استان کرمان داریم، که تا پایان برنامه پنجم توسعه طرح هادی آنها تهیه شده و در برنامه ۱۰ ساله قرار است بازنگری طرح ها در دستور کار قرار بگیرد و ۲۲۶ روستا بازنگری شده است.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بحث مسکن محرومین تعداد ۶ هزار واحد در استان اجرا شده و در حوزه عمرانی و سوانح، چند روستای بحرانی داریم و درخواست تخصیص اعتبار برای ساخت منازل مردم در این روستاها را داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha