خدمات هلال‌ احمر بی‌ طرفانه و بی‌ غرضانه است/ اختتامیه اردوی منطقه‌ ای فرماندهان دادرس در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در آیین اختتامیه پنجمین اردوی منطقه ای فرماندهان پیشرفته دادرس در کرمان، گفت: خدمات هلال احمر در همه عرصه‌ ها بی‌ طرفانه و بی‌ غرضانه صورت می‌ گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در آیین اختتامیه پنجمین اردوی منطقه ای آموزشی فرماندهان پیشرفته دادرس که در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: فعالیت‌ های اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر، بین‌ المللی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات جمعیت هلال احمر با کارهای شهید حاج قاسم سلیمانی شباهت دارد، افزود: ‌همانگونه که خدمات هلال احمر در همه عرصه‌ ها بی‌ طرفانه و بی‌ غرضانه صورت می‌ گیرد، شهید سلیمانی نیز برای دفاع از همه مظلومین و بدون توجه به نژاد، مذهب، قوم، ملیت به پا خاست.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خطاب به جوانان هلال احمر گفت: خدمات و فعالیت‌ های شما نیز مانند خدمات حاج قاسم جهادی و داوطلبانه است.


جلالی با اشاره به بیانیه گام دوم که به نقش جوانان بسیار تاکید کرده است، تصریح کرد: جوانان جمعیت هلال احمر فرمانده محور هستند و شناسایی نیروهای داوطلب و جذب آنها فرمول دارد.


وی با اشاره به تربیت نیرو با مکتب حاج قاسم خاطرنشان کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر سکاندار این نهاد بین المللی هستند و جهاد تبیین یک وظیفه است.

خدمات هلال‌ احمر بی‌ طرفانه و بی‌ غرضانه است/ اختتامیه اردوی منطقه‌ ای فرماندهان دادرس در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم، بیان کرد: بانوان جوان و امدادگر جمعیت هلال احمر بخش مهم و حیاتی از جمعیت را تشکیل می‌ دهند که باید برنامه‌ ریزی مستمر و دقیقی برای توانمند سازی آنها انجام داد.


رضا فلاح با اشاره به استمرار این دوره‌ های آموزشی و تخصصی شدن آموزش‌ ها در جمعیت هلال احمر، افزود: قطعا آموزش‌ های اولیه و پایه تا مرحله توان افزایی عمومی برای امدادگران حائز اهمیت است.


مدیرعامل جمعیت هلالاحنر خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با آموزش فرماندهان دادرس پیشرفته با هدف حضور موثر و مصصم بانوان در عملیات‌ های امداد و نجات یک گام به جلو برداشته است.


فلاح به روحیه مسئولیت پذیری جوانان نیز اشاره و اظهار کرد: مهارت شما در زمان سختی‌ ها دستگیری هلال احمر و مردم آسیب‌ دیده و متاثر از حوادث است.

خدمات هلال‌ احمر بی‌ طرفانه و بی‌ غرضانه است/ اختتامیه اردوی منطقه‌ ای فرماندهان دادرس در کرمان


لازم به ذکر است، پنجمین دوره اردوی منطقه ای آموزشی فرماندهان خواهر دادرس پیشرفته با محوریت اسکان و تغذیه اضطراری با حضور استان های اصفهان، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد به مدت ۵ روز در ماهان و شهداد کرمان برگزار شد.

همچنین همزمان با برگزاری آیین اختتامیه اردوی منطقه‌ای آموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته در کرمان، ۲۰۰ عضو جوان خواهر نیز در گلزار شهدای کرمان با غبارروبی و عطرفشانی قبور مطهر شهدا با آرمان های شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان بستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha