کلاهبرداری به بهانه استخدام در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری فردی که با وعده استخدام در شرکتهای معتبر صنعتی و معدنی اقدام به اغفال افرا جویای کار و کلاهبرداری از برخی شهروندان می‌ کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر گفت: در پی طرح شکایت یک شهروند مبنی بر اینکه چندین ماه قبل مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال را به فردی که خود را کاریاب با نفوذ در ادارات دولتی و غیردولتی برای استخدام معرفی کرده واریز و پس از مدتی با کذب بودن ادعای او و انجام کلاهبرداری روبرو شده موضوع تحت بررسی مأموران پلیس شهرستان سیرجان آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران با کارهای اطلاعاتی متوجه شدند این متهم به بهانه استخدام افراد جویای کار در شرکت ها و معادن صنعتی سیرجان و بردسیر افرادی را اغفال و از آنان مبالغی را به بهانه استخدام دریافت می کرده است، که این متهم پس از هماهنگی قضایی توسط ماموران پلیس آگاهی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این متهم در بازجویی‌ های پلیسی تاکنون به ۷ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورتی که از آنان به بهانه استخدام در شرکت ها و ادارات دولتی کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان سیرجان مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha