پول مس از استان خارج نشده بلکه جابجا شده است

استاندار کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: پول مس از استان خارج نشده بلکه جابجا شده است و ۴۶ درصد از منابع شرکت مس در رفسنجان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در جلسه شورای اداری شهرستان انار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)، افزود: در بحث کرونا اتفاق تلخی که افتاد این بود، که مدارس را تعطیل کردیم، گوشی به دست کودکان دادیم، تربیت و پرورش کامل تعطیل شد و اتفاقاتی افتاد که همه ما شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: این فتنه تلخ تجربه‌ ای بود که به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود، که در این زمینه برنامه‌ هایی پیش بینی شده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: پل محور مواصلاتی انار-یزد، بیمارستان ولیعصر و مجتمع اداری شهرستان انار از جمله طرح هایی هستند, که انتظار داریم به زودی افتتاح شوند.

فداکار بیان کرد: حضور اتباع در برخی مناطق ممنوع و تخلف است و باید به این موضوع رسیدگی شود.

وی گفت: در بحث ساختار ادارات شهرستان انار، مسئله بررسی و رسیدگی می‌شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: پول مس از استان خارج نشده بلکه جابجا شده است و ۴۶ درصد از منابع شرکت مس در رفسنجان قرار دارد.

فداکار ادامه داد: در جریان وقوع سیل در رفسنجان بیشترین کمک را مس سرچشمه داشته است، همچنین در این زمینه بستر ارائه تسهیلات قرضه الحسنه به سیل زدگان را فراهم کرده است.

سید مصطفی آیت‌ اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: پل جاده مواصلاتی انار-یزد به بهره‌ برداری می‌ رسد و از طرف دیگر ۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان ولیعصر انار ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برای بافت تاریخی شهر بیاض نیز مساعدت هایی خواهد شد، که این امر موجب رونق گردشگری و بهبود وضعیت مالی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: به مجتمع اداری شهرستان انار مبلغ ۳ میلیارد تومان اختصاص داده شده و از طرف دیگر در خصوص لایروبی رودخانه‌ها ۱۰ میلیارد تومان مصوب شده بود، اما متاسفانه مبلغی تخصیص پیدا نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha