کاهش ۵۹ درصدی سرقت و زورگیری های خیابانی در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به طرح مقابله با موبایل قاپی از کاهش ۵۹ درصدی زورگیری های خیابانی در نتیجه اجرای این طرح و افزایش خودمراقبتی شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مهدی پورامینایی، گفت: بنا به بررسی گزارشات روزانه جرائم، شاهد وقوع شمار زیادی زورگیری و موبایل قاپی در سطح شهر بودیم که سارقان ،گوشی یا کیف و دیگر وسایل همراه شهروندان را در معابر سطح شهر به سرقت می بردند.


وی افزود: در همین رابطه شکایات و درخواست هایی از سوی مردم و مالباختگان برای مقابله با این دست سرقت ها واصل شد و بلافاصله طرح مقابله با سارقان و عاملان موبایل قاپی با تشکیل تیم های محسوس و نامحسوس در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان؛ خاطرنشان کرد: در این راستا با گشت زنی های محسوس ماموران در سطح شهر و پایش نامحسوس اماکن پر تردد و معابر خلوت، از ابتدای آذر ماه تاکنون ۹۰ درصد سرقت های به عنف یا همان زورگیری ها کشف و کاهش ۵۹ درصدی زورگیری های خیابانی و موبایل قاپی رقم خورده است.

سرهنگ پورامینایی تاکید کرد: دراین راستا خودمراقبتی شهروندان و مراقبت بهتر از وسایل همراه شان در معابر عمومی نیز نقش مهمی در کاهش این سرقت ها داشته و بسیار هم مورد تاکید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha