پشتیبانی از صنعت دامی به جهت تامین امنیت غذایی

استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت هامون گفت: پشتیبانی و حمایت از صنایع دامی به واسطه امنیت غذایی مردم اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در دیدار مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت هامون در محل استانداری کرمان، اهمیت کمک به تولیدکنندگان را یادآور شد و بیان کرد: وظیفه ما کمک و تسهیل امر مرتبط با تولیدکنندگان و صنایع به جهت رونق اقتصادی و در کنار آن ایجاد اشتغال و امنیت غذایی مردم است.


وی افزود: ارز ترجیحی فشار زیادی را به مجموعه‌ های مرغداری و گاوداری استان وارد کرده است، لذا برای حمایت از آنها و رفع مشکلاتشان باید تلاش کرد که در تولید علوفه دچار مشکلات و گرفتاری نشوند.


استاندار کرمان ضمن اشاره به درخواست‌ های مطرح شده از سوی مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت هامون، مشکلات مربوط به اعطای زمین برای حفاظت از علوفه دامی و همچنین مشکلات چاه و آب این مجموعه را بررسی کرد و در مورد پیگیری گوشتهای مازاد گاوداری بلافاصله با شرکت گل گهر و همچنین جهاد نصر برای خریداری گوشت گوساله با قیمت پایینتر از این مجموعه صحبت شد.

شایان ذکر است؛ در این دیدار گزارشی از فرآیند تولید محصول سالم از علوفه، پرورش دام، تولید شیر و محصولات لبنی توسط مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت هامون ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha