انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان کرمان به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز از طریق ظرفیت های فرهنگی و برنامه های پرورشی و فرهنگی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منوچهر فلاح؛ مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ بر اهمیت و نقش آموزش نکات ایمنی در سلامت جامعه، مصرف بهینه گاز و جلوگیری از خطرات احتمالی تاکید و اظهار کرد: بر این اساس شرکت گاز استان کرمان در نظر دارد محورهای همکاری شامل اجرای پویش فرهنگی کشوری(۱۸-۲۱ درجه)، تولید و انتشار برنامه های فرهنگی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در بستر شاد، برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع و شاد جوانه ها در کانون فرهنگی تربیتی استان، اجرای طرح همیار گاز، فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از طریق انتشار تولیدی فرهنگی شرکت گاز استان و اجرای طرح های بهینه سازی موتورخانه ها در ادارات و مدارس سطح استان را در قالب این تفاهم نامه در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: از آنجایی که مدارس و مراکز آموزشی بهترین بستر پرورش را از سنین پایین فراهم می آورند؛ لذا مصمم شدیم تا با عقد تصمیم بر اجرای این تفاهم نامه بتوانیم با بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در شکل گیری جامعه ای صرفه جو و ایمن گام های مثبتی برداریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان؛ همکاری در زمینه تولید محتوای آموزشی و فرهنگی، تامین مربی جهت برگزاری دوره های آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز در مدارس، حمایت مادی و معنوی از اجرای برنامه ها، تامین هزینه برنامه های فرهنگی هنری و پرداخت هزینه بهینه سازی موتور خانه های مدارس و ادارات تا سقف مشخص شده را از مهمترین تعهدات شرکت گاز استان کرمان برشمرد.

رضا رضایی؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار، آموزش نکات ایمنی و بهینه سازی مصرف سوخت را ضروری دانست و گفت: بدون شک همکاری صورت گرفته از نتایج ارزشمندی برخوردار خواهد بود.

به گفته وی برنامه ریزی به منظور اجرای کیفی برنامه های توافق شده، تلاش در راستای جلب مشارکت حداکثری مدیران، کادر اجرایی مدارس، معلمان و دانش آموزان در برنامه های فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و ابلاغ و هماهنگی با مدارس جهت اجرای برنامه و برگزاری دوره ها از مهمترین تعهدات آموزش و پرورش بر اساس این تفاهم نامه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ ضمن اشاره به پهناور بودن استان کرمان و نقش بسیار مهم شرکت گاز در تامین سوخت بخش های مختلف جامعه،خاطرنشان کرد: از تلاش شبانه روزی تمامی خدمتگزاران فعال در آن شرکت تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدیت توفیق روز افزون شما و همکاران محترم آن مجموعه را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha