"جان فدا " شعار سومین سالگرد شهادت سردار دلها

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی، گفت: شعار امسال به نوعی نقطه پیوند بین مردم و این سردار دلهاست، حاج قاسم جان فدای ملت ایران بود، امسال شعار سومین سالگرد حاج قاسم "جان فدا " خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار حمیدرضا مقدم‌ فر، امروز ۲۲ آذرماه در آیین اعلام شعار سومین سالگرد سردار سلیمانی که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، گفت: امروز با حضور ستاد مردمی برگزاری مراسم سالگرد، برنامه‌ های هفته مقاومت آغاز می‌ شود.

وی افزود: امروز ستاد مردمی برگزاری مراسم حاج قاسم با حضور و جلسات مشترکی که با ستاد مربوطه در کرمان خواهیم داشت برنامه ها را آغاز خواهد کرد.

جانشین ستاد سالگرد حاج قاسم در کشور، اظهار داشت: سردار سلیمانی نماد ایثار و فداکاری، خدمت به مردم، مبارزه با ظلم و نماد ظلم ستیزی در تمام نقاط جهان بود و به مظلومین کمک می کرد.

سردار مقدم فر، تصریح کرد: جاج قاسم ایران را حرم می دانست و به همین دلیل برای آسایش، امنیت و رفاه مردم از تمام جان مایه می گذاشت.

وی با اشاره به خصوصیات بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم از عنفوان جوانی در دفاع مقدس تا زمان شهادت تلاش و مجاهدت داشت او همیشه با مردم و کنار مردم بود.

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی، اذعان کرد: حاج قاسم طبق وصیتنامه خودش، خود را سرباز مردم می دانست و به همین دلیل برای دین و دنیای مردم از جان خودش دریغ نکرد.

سردار مقدم فر، اظهار کرد: مردم ایران هم در دنیا به قدر شناسی مشهور هستند و قدر این سربازان را می دانند، همانگونه که در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم با حضور میلیونی یک حماسه آفریدند.

وی اضافه کرد: طی سه سال که از شهادت می گذرد، مردم نگذاشتند حاج قاسم فراموش شود، حاج قاسم تاریخی نشد، حاج قاسم زنده است، مردم قدر قهرمانان اسلامی را می دانند و نمی گذارند که فراموش شود.

جانشین ستاد سالگرد حاج قاسم در کشور، تاکید کرد: ستاد مردمی برگزاری مراسم شهید سلیمانی مدتی پیش یک فراخوان برای دریافت ایده ها و نظرات مردم جهت بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد داد، که با استقبال خوب مردم مواجه شدیم که جا دارد از این حضور مردم تشکر کنم.

سردار مقدم فر، گفت: دو سال شعار هفته مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم، «مرد میدان» بود؛ چرا که سردار فقط مرد میدانهای رزمی نبود، مردم خدمات اجتماعی شهید را فراموش نمی کنند، که در سیل و زلزله از جان و دل کمک می کرد.

وی عنوان کرد: امسال برای شعار سال با بررسی های انجام شده و با مطابقت ادبیات و سخنان حکمت آمیز و مکتب عملی حاج قاسم شعار امسال به نوعی نقطه پیوند بین مردم و این سردار دلها است، که در کلام ایشان مکرر وجود دارد به نام " جان فدا "

این مقام مسئول افزود: حاج قاسم جان فدای ملت ایران بود ، امسال شعار سومین سالگرد حاج قاسم "جان فدا " خواهد بود.

سردار مقدم فر، خاطر نشان کرد: این شعار هم برای مردم جذاب است و هم درس آموز برای مسئولان است، که انشاالله مسئولان این را سر لوح خودشان قرار دهند و همه باید از تلاش و کوشش انقلابی و جهادی مثل خود حاج قاسم بهره گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha