میزان ابلاغ الکترونیک باید تا پایان سالجاری به ۹۵ درصد افزایش یابد

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه سفر خود به شهرستان سیرجان، گفت: بر اساس سیاست گذاری قضایی انجام شده در استان، میانگین ابلاغ الکترونیک تا پایان سالجاری باید به ۹۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست بررسی عملکرد کارکنان اداری و قضایی شهرستان سیرجان، از زحمات همکاران اداری و قضایی این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک در استان کرمان است.

وی ادامه داد: در دور اول سفرهای شهرستانی آشنایی با مسئولان و همکاران انجام شد و در دور دوم، به بررسی عملکردها و تحلیل آمار شعب پرداخته خواهد شد.

رئیس دادگستری استان کرمان بیان کرد: در گزارشات تحلیلی شعب، جایگاه و رتبه هر شعبه با شعب همتراز آن مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر بررسی نقش هر شعبه در اجرای سیاست های قوه قضاییه نیز تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر عملکرد آماری شعب، باید میزان ترویج صلح و سازش، استفاده از پابند الکترونیک، کاهش جمعیت کیفری زندان ها، استفاده از مجازات های جایگزین حبس و …. نیز مورد سنجش قرار گیرد و امتیازاتی به عملکرد شعب در این حوزه ها اختصاص داده شود.

وی بر ورود اطلاعات صحیح در سامانه های الکترونیک و نظارت بر عملکردها تاکید اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست گذاری قضایی انجام شده در استان کرمان، میانگین ابلاغ الکترونیک تا پایان سالجاری باید به ۹۵ درصد افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha