بیش از ۷۰ سامانه قوه قضائیه در اختیار مردم است

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به نگاه ویژه رییس قوه قضاییه به مساله فناوری اطلاعات در این قوه، گفت: قوه قضائیه در حال حاضر از روش های نوین به بهترین وجه استفاده می کند و امروز بیش از ۷۰ سامانه در قوه قضاییه در اختیار مردم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با کارکنان معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان، با تقدیر از زحمات و خدمات فعالان معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان، گفت: دست اندرکاران این حوزه در اجرای سیاست های قوه قضائیه در زمینه فناوری اطلاعات تلاش فراوانی داشته اند.

وی با اشاره به این مطلب که اصل استفاده از فناوری اطلاعات در سند تحول قضایی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است، تاکید کرد: امروز کل دنیا به مساله فناوری اطلاعات روی آورده است و خوشحالیم که دستگاه قضایی به عنوان قوه ای پیشگام در این حوزه ورود کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به نگاه ویژه رئیس قوه قضائیه به مساله فناوری اطلاعات در این قوه اشاره و اظهار کرد: قوه قضائیه در حال حاضر از روش های نوین به بهترین وجه استفاده می کند و امروز بیش از ۷۰ سامانه در قوه قضاییه در اختیار مردم است.

حجت الاسلام حمیدی، اظهار کرد: ابلاغ سنتی با مشکلات متعددی روبرو بوده است و توسعه ابلاغ الکترونیک بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف کرده و تحول بسیار بزرگی در این حوزه حاصل شده است.

وی تصریح کرد: امروز همراهی بدنه قوه قضائیه برای اجرای برنامه های حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد و باید آموزش های این حوزه افزایش یابد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بر موضوع نظارت و آموزش تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود، شلوغی کار است و این موضوع، فرصت تمرکز بر پرونده ها را کاهش می دهد و کمبود کادر قضایی و اداری نیز، این مشکلات را بیشتر می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha