رانندگان از سفرهای غیرضروری در جاده های کوهستانی زنجان خودداری کنند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی استان زنجان خبر داد و از رانندگان خواست تا سفرهای خود را حتی‌الامکان تا فردا (یکشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) به تعویق بیاندازند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محمد محمدی، با اشاره به آغاز بارش برف از نیمه شب گذشته اظهارکرد: پیش‌بینی‌می‌شود که این وضعیت تا ظهر فردا (یکشنبه ۴ دی‌ماه) ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا در کل استان شاهد بارندگی به شکل برف هستیم و در غرب استان از جمله اتوبان زنجان- تبریز و جاده ترانزیتی زنجان- میانه شاهد بارش کمتری هستیم، تصریح کرد: در محدوده سلطانیه تا خرمدره میزان بارش نسبتا سنگین‌ی را شاهد هستیم اما در کل، تمامی جاده‌ها باز است و تاکنون جاده مسدودی از سوی راهداران گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که وزش باد تبدیل به کولاک شده و کمی عملیات راهداری دشوار شود در نتیجه از عزیزان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و سفر خود را حتی‌الامکان تا فردا به تعویق بیاندازند.

محمدی با بیان اینکه در محورهای کوهستانی نظیر زنجان- دندی، قیدار- همدان و زنجان- ماهنشان شاهد مه غلیظ و کاهش دید افقی هستیم از هموطنان خواست تا در صورت ضروری بودن سفر، در حین تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان خودروی خود را به چراغ مه‌شکن و زنجیرچرخ مجهز کنند.

وی همچنین از مه رقیق در حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۷۰ آزادراه زنجان- قزوین خبر داد و از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه در این محورها تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha