رونمایی از سند راهبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سند برنامه راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی در حاشیه این مراسم، گفت: این سند به صورت میدانی و در ۱۶ جلسه با نخبگان جنوب کرمان تدوین شده است.
وی تصریح کرد: سند برنامه های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دارای ۱۳ راهبرد برای ارتقای سطح فرهنگ منطقه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: این سند چشم انداز برنامه های فرهنگی هنری ۵ ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است و برنامه های سالیانه این اداره کل از این پس براساس سند راهبردی تدوین شده، اجرا می شوند.
مسلمی مهنی عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف حوزه فرهنگ و هنر و همچنین فرصت ها و تهدیدات این حوزه ها در این سند مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و برای آن راهکار ارائه شده است.
وی خاطرنشان کرد: سند برنامه راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بر الگوگیری از مدل استراتژی ماتریس swot استخراج شده است و امیدواریم با عملیاتی شدن برنامه های این سند شاهد تحول چشمگیری در فرهنگ و هنر منطقه باشیم.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha