حاج قاسم اهل باند بازی و سیاست زدگی نبود

فرمانده کمیته جست‌ و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور در جمع مردم شهرستان ریگان با بیان اینکه سیاست زدگی یعنی دور شدن از مکتب امام خمینی(ره)، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اهل باند بازی و سیاست زدگی نبود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار سید محمد باقرزاده در اجتماع بزرگ حماسه نهم دی ماه در شهرستان ریگان با بیان اینکه مردم در جریان اغتشاشات اخیر مشت محکمی به دهان دشمنان زدند، اظهار داشت: فتنه که پیش می آید افراد بصیر تلاش می کنند کشور به لبه پرتگاه نرود.

وی با اشاره به اینکه یکی از شگرد های دشمن این است که فهم و شعور عمومی ملت را متزلزل کند، افزود: شهدا همه مردم را دعوت به هوشیاری و پایداری می کردند.

فرمانده کمیته جست‌ و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خطاب به همه مدیران و مسئولان توصیه کرد: از هر گونه سطحی نگری، عوام زدگی، مقطعی کار کردن و سیاست زدگی پرهیز کنید.

سردار باقرزاده با بیان اینکه سیاست زدگی یعنی دور شدن از مکتب امام خمینی(ره)، عنوان کرد: حاج قاسم نمونه بارز عمل به حرف های امام خمینی(ره) بود و اهل باند بازی و سیاست زدگی نبود.

وی در خاتمه با بیان اینکه شهید سلیمانی در برابر امام خود مطیع بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم مجاهدی مخلص، انسانی تیز بین، شجاع، نقطه امید ستم دیدگان و شهادت طلب واقعی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha