همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ راهیان مقاومت در کرمان برگزار می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛ اجتماع و پیاده روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج قاسمی، از ساعت ۱۲:۳۰ از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف کرمان آغاز می شود، که تجمع مردم از ساعت ۱۲:۰۰ انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در حاشیه همایش مکتب سلیمانی در خصوص برنامه های روز سیزدهم دی ماه کرمان اظهار کرد: دو برنامه شاخص در روز سیزدهم دی ماه در شهر کرمان داریم، یکی از برنامه ها در مصلی با حضور تمامی جهادگران و خادمیاران سلیمانی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه دوم اجتماع و پیاده روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج قاسمی است، که از ساعت ۱۲:۳۰ از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف آغاز می شود و تجمع مردم از ساعت ۱۲:۰۰ انجام می گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برنامه های خیلی خوبی با حضور مداح کشور حاج مهدی رسولی در محل تجمع تجدید میثاق با حاج قاسم خواهیم داشت و بعد از آن حرکت به سمت گلزار شهدا به صورت پیاده روی برگزار می شود.

سردار نظری بیان کرد: در این ایام روزانه پیش بینی حضور بالغ بر ۲۰ هزار نفر زائر از خارج از استان داریم، ما روزانه آمادگی ارائه خدمات به ۱۰۰ هزار زائر از خارج از استان را داریم و ستادهای مردمی و دستگاه های اجرایی آمادگی دارند، مسئله پذیرایی و اسکان زائران حاج قاسم را حل کنند.

وی خاطر نشان کرد: از همه مردم حاج قاسم دوست و رهرو شهدا دعوت می کنیم؛ در مراسم اجتماع بزرگ و پیاده روی، در روز سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی شرکت کنند.

بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha