نام حاج قاسم آزادی بخش ۳ هزار زندانی شد

قریب به ۳ هزار زندانی واجد شرایط امروز با دستور رئیس قوه قضائیه در سراسر کشور آزاد شدند و ۱۶ محکوم به قصاص نیز با همت مسئولان قضایی و گذشت اولیای دم از قصاص نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز دوازدهم دی ماه با حضور رئیس قوه قضائیه و با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با دادگستری‌ های کل سراسر کشور، آئین آزادی ۳ هزار زندانی در سراسر کشور به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به موجب این آیین که با یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، در هر استان به عدد عمر با برکت شهید سلیمانی، حداقل ۶۳ زندانی واجد شرایط از نعمت آزادی بهره مند شدند و ارفاقات قانونی دیگری نیز شامل حال تعدادی از زندانیان شد.

بر همین مبنا، قریب به ۳ هزار نفر زندانی واجد شرایط امروز با دستور رئیس قوه قضاییه آزاد شدند و ۱۶ محکوم به قصاص نیز با همت مسئولان قضایی و گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در جریان این مراسم، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌ العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌ مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌ های مخلصانه او در راه خدا بود./دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha