تشییع ۳۱۳ امین شهید گمنام کرمان همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها

جانشین قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آیین تشییع و تدفین ۳۱۳ امین شهید گمنام دوران دفاع مقدس کرمان در قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتشبرگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر سرتیپ دوم عباس ملکی‌ زاده، گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آیین تشییع و تدفین شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز، ۱۳ دی‌ ماه با حضور خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، جمعی از خانواده شهدا و همچنین مسئولین کشوری و لشکری در قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان برگزار شد.

وی افزود: شهدا با اخلاص بودند و کار را برای خداوند انجام می‌ دادند و این رمز ماندگاری شهدا است. شهدا اهداف والایی داشتند و زمانی که هدف بزرگ باشد انسان ارزشمند می‌ شود.

جانشین قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: شهدا به مقام هجرت رسیدند و با رها کردن خانواده و متعلقات خود به شهادت رسیدند و امروز احترام و قدردانی از خانواده شهدا وظیفه همگانی است.

سرتیپ ملکی زاده ابراز داشت: این شهید، ۳۱۳ امین شهید گمنامی است که در استان کرمان تدفین می‌ شود و تنها شهیدی است که همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کشوری تدفین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha