رئیس سازمان بسیج دانش آموزی: دشمن به دنبال گرفتن هویت نوجوانان و جوانان است

رئیس سازمان بسیج دانش‌ آموزی کشور در ویژه برنامه نسل سلیمانی در گلزار شهدای کرمان؛ خطاب به دانش آموزان گفت: دشمن فهمید که راه سردار سلیمانی را شما دانش آموزان دهه هشتادی و نودی ادامه خواهید داد، برای همین می خواهد هویت را از نجوانان و جوانان ما بگیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی باستان در ویژه برنامه نسل سلیمانی که در گلزار شهدای کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: اسکتبار جهانی در تمامی عرصه های رویارویی و مبادله با انقلاب اسلامی در منطقه و جهان با شکست مواجه شده و در یک جنگ ترکیبی و شناختی به سراغ جوانان نوجوانان دهه هشتادی ما آمد.

وی افزود: دشمن به دنبال گرفتن حجاب و حیا از دختران و غیرت از پسران نوجوان و جوان ما است، دشمن فهمید که راه سردار سلیمانی را شما دانش آموزان دهه هشتادی و نوی ادامه خواهید داد، برای همین او می خواهد هویت را از جوانان و نوجوانان ما بگیرد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور تصریح کرد: ایمان دارم که پیشرفت های کشور در آینده به دست شما عزیزان رقم خواهد خورد و مثل همیشه راه شهدا خصوصا راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهیم داد، ایستادگی و مقاومت می کنیم؛ همانطوری که حاج قاسم عزیز مقاومت و ایستادگی کرد.

مجتبی باستان اظهار داشت: جوهره و اصالت اصلی حرکت حاج قاسم چه بود که باعث شد حاج قاسم ماندگار شود؟ جوهره این مکتب است که می تواند به عنوان الگوی جوانان ما قرار بگیرد و جوانان ما به تاسی از این الگوها بتوانند در تحصیل و زندگی خودشان در برنامه های فرهنگی اجتماعی و مهارتی و... در مدرسه موفق شوند.

وی خاطر نشان کرد: جوهره اصلی حاج قاسم توکل به خدا ،توسل به ائمه معصومین (ص)، برنامه ریزی، خدمت به مردم و ایثار بود، که حاج قاسم را برای همه الگو قرار داد.

بسیج نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha