بهره برداری از ۲ مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور گفت: به‌ منظور ارائه خدمات بهتر به زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دو مجتمع رفاهی همزمان با سالروز شهادت ایشان در گلزار شهدای کرمان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ روح‌ الله حسین‌ زاده، در حاشیه راه‌ اندازی دو مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان، گفت: مقرر بود که سه مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان راه‌ اندازی کنیم، که تاکنون دو مورد آن به بهره‌ برداری رسیده و مجتمع سوم نیز حداکثر تا یک ماه آینده به بهره‌ برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مصوبه سال ۱۳۸۵ سازمان وقت میراث‌ فرهنگی و گردشگری و ماموریت شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در ایجاد مجتمع خدمات رفاهی در کشور، افزود: تاکنون ۵۷۰ مجتمع ایجاد شده و ۱۰ مورد دیگر در سطح کشور به زودی مورد بهره‌ برداری قرار می‌ گیرند.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی؛ خدمت‌ رسانی به مردم در مکان‌ های گردشگری را از اهداف این شرکت دانست و بیان کرد: اگر شهرداری کرمان زمین مدنظر را در اختیار اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان قرار دهد، می‌ توانیم خدمات دیگر نیز در گلزار به زائران ارائه دهیم.

حسین زاده، عنوان کرد: یکی از مجتمع‌ های واقع در گلزار شهدای کرمان، دارای ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۷۰ متر مربع واحد تجاری و مجتمع دیگر دارای ۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ مترمربع واحد تجاری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش حاج قاسم را یک مکتب دانست و اظهار کرد: باید همه ابعاد و سیره زندگی حاج قاسم سلیمانی را به مردم معرفی کرد، تا مردم بدانند سردار دلها چه کرد تا تبدیل به مکتب شد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی خاطرنشان کرد: مردم استان کرمان برای پذیرایی از زائران سردار حاج قاسم سلیمانی حتی درب خانه‌ های خود را به روی زوار گشوده‌ اند.

فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم گفت: با مذاکره، موافقت شهرداری کرمان برای واگذاری زمین اطراف مجتمع خدمات رفاهی گرفته شده تا محوطه‌ سازی و ایجاد امکانات اسکان و رفاهی در این زمین انجام شود.

اداره کل میراث فرهگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha