فرزندان شهدا برکت این شهر هستند

نادعلی، گفت: بچه های شهدا برکت این شهر هستند، چون بوی پدران شهیدشان را می دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، اولین دوره مسابقات ورزشی فرزندان شهدای مدافع حرم که بین فرزندان شهدای ۲۲ منطقه شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی دارالشهدای تهران برگزار شد، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، مرجان میرزایی معاون بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران،بهرمن

سرپرست معاونت سازمان ورزش شهرداری تهران، متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، ترک معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، شهرداران نواحی منطقه، جمعی از مدیران شهری منطقه و خانواده شهدا حضور داشتند.

در این مسابقات ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدا در سه رده سنی زیر ۹ سال، ۱۰_۱۵ سال و ۱۶ سال به بالا حضور داشتند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر که در اختتامیه این مراسم حضور داشت، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سومین سالگرد شهادت حاج قاسم که این مسابقات به نام و یاد ایشان برگزار شده را گرامی می داریم.

وی افزود: از عزیزانمان در سازمان ورزش شهرداری تهران، همچنین شهردار منطقه ۱۷ بابت برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.

سخنگوی شورای شهر گفت: پدران فرزندان شهدا که همه مدیون آنها هستیم را دوست داشته، دوست داریم و دوست خواهیم داشت و دعا کنید راهشان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات، گفت: از این اقدام بسیار تشکر می کنم و کار خلاقانه ای انجام شده است. بچه های شهدا برکت این شهر هستند، چون بوی پدران شهیدشان را می دهند و حتما باید کنارشان باشیم،هر چند بچه های دیگر هم برکت شهر هستد.

در ادامه مراسم شنگی شهردار منطقه ۱۷ ضمن خیرمقدم به خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در مراسم، گفت:منطقه ای که ما در خدمتتان هستیم و میزبانی این مراسم بزرگ که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران باشکوه برگزار شده و تشکر میکنم،دارالشهدای تهران است و با تقدیم ۴ هزار شهید به انقلاب و نظام اسلامی همچون ستاره ای در پایتخت جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: با تمام وجود به همه شما عزیزان افتخار می کنیم که استکبار جهانی با مجاهدت و ایثارگری عزیزان شما که از شهدای گرانقدر هستند، به خاک مذمت نشانده شده و امروز نطام اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم است.

در پایان مراسم به نفرات برگزیده اول تا سوم این مسابقات، جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha