مادر شهیدان «دریجانی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه «رزم‌ خواه دریجانی» مادر شهیدان والامقام «ذبیح‌ الله و جعفر دریجانی» در سن ۹۱ سالگی در دریجان شهرستان بم دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرحومه «رزم‌ خواه دریجانی» مادر شهیدان والامقام «ذبیح‌ الله و جعفر دریجانی» در سن ۹۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دو فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان «ذبیح‌ الله و جعفر دریجانی» امروز شنبه ۱۷ دی ماه در بهشت زهرای روستای دریجان از توابع شهرستان بم و همجوار گلزار شهدای این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی «ذبیح الله دریجانی» در روستای دریجان از توابع شهرستان بم به دنیا آمد و در ۳۰ تیر سال ۶۵ در منطقه شلمچه عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

«جعفر دریجانی» نیز ۱۰ مرداد ۶۲ در منطقه مهران عملیات والفجر سه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی آسمانی شدن این بانوی فداکار، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان دریجانی پیام تسلیتی صادر کردند:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر دریجانی

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «رزمخواه دریجانی مادر گرامی سرداران شهید معزز «ذبیح الله و جعفر دریجانی » اسوه ایمان، صبر و استقامت در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، و همزمان با روز وفات ام البنین(س)، سختی و بار این مصیبت را دو چندان کرد.

بی‌ شک ایمان و اراده راستین این شهدای والامقام، ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان، نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌ های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌ انگیز است.

اینجانبان از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت داریم.

امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha