اسکان روزانه ۲۰ هزار زائر سردار دلها در ایام دهه مقاومت در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ با بیان اینکه در ایام دهه مقاومت همه مردم پای کار آمدند و با راه‌ اندازی موکب‌ هایی از سراسر کشور اقدام به پذیرایی از زائران حاج قاسم کردند، گفت: کرمان در این دهه روزانه میزبان حدود ۲۰ هزار زائر بود که همه آنها اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» سیدالشهدای جبهه مقاومت که در آخرین روز دهه مقاومت در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت سردار دلها، اظهار داشت: هر چه که از شهادت حاج قاسم می‌ گذرد، بیشتر به عمق نظامات فکری حاج قاسم پی می‌ب ریم و داغ حاج قاسم هر روز جانسوزتر و این داغ برای مردم ما هر روز تازه‌ تر می‌ شود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این ایام، افزود: ستاد برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم از چند ماه پیش تشکیل شد و مردم برای برگزاری این سالگرد پیش‌ قدم بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ با بیان اینکه در این ایام مردم هم پای کار آمدند و با راه‌ اندازی موکب‌ هایی از سراسر کشور اقدام به پذیرایی از زائران حاج قاسم کردند، ادامه داد: دهه مقاومت از هشتم دی‌ ماه در کرمان آغاز شد و امروز هجدهم دی ماه حسن ختام این برنامه ها بود و کرمان در این ایام؛ میزبان زائران کثیری از اقصی نقاط کشور بود.

سردار نظری؛ با بیان اینکه برنامه‌ های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، حسینیه ثارالله، مصلی امام علی(ع) و بیت‌ الزهرای حاج قاسم برگزار و استقبال بسیار خوبی هم از این برنامه‌ ها شد، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سیزدهم دی‌ ماه سالروز شهادت حاج قاسم در کرمان اسکان داده شدند.

وی، با اشاره به اینکه کرمان در این دهه روزانه میزبان حدود ۲۰ هزار زائر بود که همه آنها اسکان داده شدند، بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود در پیاده‌ روی ۱۳ دی‌ ماه بار دیگر با آرمان‌ های انقلاب اسلامی و حاج قاسم پیمان بستند و شاهد حضور چند صد هزار نفری مردم بودیم که جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا و امامین انقلاب اسلامی است، افزود: ترویج مکتب شهید سلیمانی در واقع ترویج مکتب اسلام و اهل‌ بیت(ع) است.


سردار نظری، از برگزاری ۱۵۰۰ یادواره شهدا از جمله یادوراه شهدای عشایر از و یادواره های از خانه تا سطح شهرستان‌ ها در سراسر استان خبر داد و گفت: برنامه‌ های سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان در هفت مسجد محله محور، بیت‌ الزهرا، مصلی امام علی (ع)، حسینیه ثارالله و گلزار بین‌ المللی شهدای کرمان برگزار شد.


وی با اشاره به برپایی ۲۱۲ موکب در گلزار شهدای کرمان، تصریح کرد: برنامه‌ های محرومیت‌ زدایی به نیت حاج قاسم نیز در چند مرحله برگزار شد؛ که از جمله آن می توان به افتتاح ۲۱۶ طرح آبرسانی، ساخت مسکن محرومان، مسجد، مدرسه و خانه عالم، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و ۳۰ نفر گذشت قصاص به برکت خون شهید سلیمانی، اعطای جهیزیه، پخت ۵۰۰ هزار غذای گرم توسط کمیته مردمی و کمیته مواکب از جمله این برنامه‌ هاست.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ از تشکل‌ های مردمی در برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی تقدیر و خاطرنشان کرد: امسال نذر اسکان داشتیم و مردم کرمان خانه‌ های خود را برای زائران حاج قاسم در اختیار قرار دادند و روزانه ۲۰ هزار نفر و در روز ۱۳ دی ‌ماه سالروز شهادت حاج قاسم نیز بیش از ۱۰۰ هزار نفر اسکان را در کرمان داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha