آسیب های اجتماعی شکل متفاوتی به خود گرفته اند

سرپرست بهزیستی شهرستان کرمان در دیدار با دادستان کرمان؛ گفت: در سالهای اخیر شکل آسیب های اجتماعی متفاوت شده است و کنترل این آسب ها همکاری و همدلی تمامی دستگاه ها را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرجان سلطانی در دیدار با مهدی بخشی دادستان کرمان؛ با تقدیر از همراهی و همکاری ارزشمند مجموعه دادستانی با ماموریت های بهزیستی به ویژه مداخلات تخصصی اورژانس اجتماعی؛ به ارائه توضیحاتی در خصوص وسعت آسیب ها در استان کرمان پرداخت و افزود: در سال های اخیر شکل آسیب ها متفاوت شده است و به همین دلیل تعامل، همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌ ها جهت کنترل آسیب ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه این دیدار مهدی بخشی دادستان کرمان با تقدیر از زحمات پرسنل اورژانس اجتماعی وجود و حضور مجموعه حمایتی بهزیستی را دراین جایگاه حساس و لازم دانست و عنوان نمود: جز با دخالت بهزیستی و بدون حضور مددکاران و متخصصین اجتماعی کنترل این آسیب ها میسر نخواهد شد و تبعات آن دامنگیر همه لایه های جامعه خواهد بود.

وی افزود: دو مجموعه بهزیستی و دادستانی بنا به وظایف ذاتی خود وجوه مشترک و ماموریت های سازمانی حساس و تاثیر گذاری را دارند و بر همین اساس دادستانی کرمان با همه توان خود آماده همکاری با بهزیستی خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در ادامه این دیدار توضیحاتی توسط کارشناسان تخصصی در حوزه مسائل حقوقی و مددکاری مرتبط با کودکان و موارد مراجعه حضوری تیم سیار ارائه گردید و موارد مرتبط و نیازمند به همکاری مستقیم دادستانی با دادستان کرمان در میان گذاشته شد.

اداره کل بهزیستی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha