سفر دو روزه مقامات ارشد قضایی استان کرمان به شرق استان

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه هیئتی از مدیران و قضات ارشد استان کرمان صبح امروز شنبه 24 دی ماه به شهرستان بم سفر کردند و پس از آن نیز جهت رفع مشکلات قضایی و حقوقی به سایر شهرستان های منطقه شرق استان سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان بم به گلزار شهدای این شهر رفت و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

ملاقات مردمی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شرق استان کرمان روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۸ صبح در محل دادگستری شهرستان بم برگزار خواهد شد .

متقاضیان برای دیدار مردمی با رییس کل دادگستری استان کرمان می توانند با مراجعه به حوزه ریاست دادگستری شهرستان بم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و بروات برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی ساعت ۸:۰۰ صبح در محل دادگستری شهرستان بم حضور یافته و ضمن همراه داشتن ماسک، دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی رعایت کنند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان، رئیس کل دادگستری استان را در این سفر همراهی می کنند و در اولین روز از سفر دو روزه برنامه هایی از جمله ادای احترام به مقام شامخ شهداء، بازدید مقامات ارشد قضایی استان از شعب حوزه های قضایی شرق استان همچنین بازدید هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان از مراجع انتظامی، بازداشتگاه و زندان بم انجام خواهد شد.

برگزاری نشست فعالین اقتصادی شرق استان، شورای پیشگیری از وقوع جرم و بازدید از چندین واحد تولیدی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و مقامات قضایی استان از دیگر برنامه های این سفر دو روزه به شمار می رود.

در ادامه این سفر, جمعی از معاونین دادگستری استان و معاون دادستان مرکز استان در اولین روز از سفر به شرق استان از حوزه های قضایی شرق استان بازدید کردند.

از جمله این بازدیدها، بازدید تقی زاده معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان از شعب حل اختلاف بخش بروات بم بود.

همچنین در راستای حمایت از تولید صورت پذیرفت:

گفت و گوی مقامات ارشد قضایی استان کرمان با سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی / بازدید ۵ ساعته مسئولان قضایی از

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه بخشی دادستان کرمان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و جمعی مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان بم

با حضور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید از:

کارخانه مدیران خودرو

کارخانه ریگان خودرو

کارخانه خودروسازان بم

کارخانه قوای محرکه

کارخانه کرمان موتور

کارخانه آرمان الکترونیک

کارخانه ارگ نت

بازدید و به صورت مستقیم با مدیران، مهندسان، متخصصان و کارگران این واحد های تولیدی گفت و گو کردند و پای درد ودل سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی نشستند.

رییس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از این کارخانجات گفت: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی باید قضازدایی شود و سیاست واحدی اتخاذ کرد؛ تا حتی‌ الامکان دستگاه قضایی در این مسایل ورود نکند و برای خودروسازان و واحدهای تولیدی مشکل آفرین نباشد.

وی در بازدید از شرکت‌های خودروسازی بم در جمع خبرنگاران بیان‌ کرد: شهرستان بم یک صنعت و ظرفیت مهم در استان کرمان و به خصوص کشور است که باید از آن به عنوان یک شهر صنعتی نام برد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha